  • 21. Data: 2006-09-12 12:53:42
    Temat: Re: Czy można "udawać" policjanta?
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jasko Bartnik wrote:

    > W takim razie kto ma prawo do mojej seledynowej kamizelki z napisem
    > "policja"? Tez bym poprosil o jakis paragraf ... sam tez oczywiscie
    > szukam na jakiej podstawie policja miala by miec prawo do takiej koszulki.

    Pytanie bardziej powinno brzmieć, kto ma prawo do tego napisu "policja"
    na twojej kamizelce.

    Samą kamizelkę odblaskową jak najbardziej możesz nosić.

  • 22. Data: 2006-09-12 12:57:49
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > A POLCJA? Albo POLICE?:)

    Ja bym się nie czepiał. W sumie masz praco mieszkać w Policach.

    Bardziej bym tutaj zwrócił uwagę na cos innego. Że taka kamizelka swoim
    wyglądem jest zbyt zbliżona do wyglądu kamizelki policyjnej i w razie
    jakiejś draki ciężko na szybko rozpoznać czy jest prawdziwa czy nie.

  • 23. Data: 2006-09-12 12:59:17
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 12 wrz o godzinie 14:07, na pl.soc.prawo, Neko napisał(a):

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > A policja rowerowa?

    Co to ma wspólnego z POLCJĄ ??
    Nie widzisz liter ????

    --
    Herbi
    12-09-2006 14:59:15

  • 24. Data: 2006-09-12 13:03:30
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 12-09-2006 o 14:43:07 scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Np. patrolowanie.

    Ale ona nie patroluje tylko jedzie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 25. Data: 2006-09-12 13:16:39
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 12-09-2006 o 14:46:56 kam <#k...@w...pl#> napisał(a):

    > zapewne ustawa o Policji i rozporządzenie w sprawie umundurowania

    Rozoprzadzenie nic nie mowi o odblaskowych kamizelkach ... mowi tez:

    § 2. Umundurowanie, dystynkcje i znaki identyfikacyjne określone
    niniejszym rozporządzeniem są prawnie zastrzeżone i mogą być noszone
    wyłącznie przez policjantów.

    a z zalcznika pierwszego:
    "2. Czapka gabardynowa garnizonowa w kolorze błękitnoszarym z otokiem
    ciemnoniebieskim. Na czapce orzełek w kolorze srebrnym z napisem
    "POLICJA", haftowany mechanicznie na szarobłękitnym tle."
    Jesli jest recznie haftowany albo nawet nie haftowany tylko wprasowany? To
    juz mam prawo nosic bo taka czapka nie nie stanowi umundurowania?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 26. Data: 2006-09-12 13:19:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 12 Sep 2006 15:03:30 +0200, Jasko Bartnik napisał(a):

    > Ale ona nie patroluje tylko jedzie ;)

    Radiowóz też tylko jedzie :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 27. Data: 2006-09-12 13:24:14
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 12-09-2006 o 14:38:13 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > POLICJA - na pewno nie.

    Art. 1. 1. Tworzy się Policję jako umundurowaną i uzbrojoną formację
    służącą społeczeństwu i przeznaczoną do ochrony bezpieczeństwa ludzi oraz
    do utrzymywania bezpieczeństwa i porządku publicznego.
    1a. Nazwa "Policja" przysługuje wyłącznie formacji, o której mowa w ust. 1.

    Czyzby dlatego?

    Ale to nie do konca mnie przekonuje, ze nie wolno nosic takiej kamizelki.
    Moze jest jakis artykul mowiacy o tym, ze np. nie wolno umieszczac na
    odziezy napisu "policja"?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 28. Data: 2006-09-12 13:25:05
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 12-09-2006 o 15:19:38 scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Radiowóz też tylko jedzie :)

    Ale od innych pojazdow odroznia go nadzienie :P

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 30. Data: 2006-09-12 14:49:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a j...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > oraz do utrzymywania bezpieczeństwa i porządku publicznego.
    > 1a. Nazwa "Policja" przysługuje wyłącznie formacji, o której mowa w

    ale przeciez nikt nie nazywa niczego "Policja" wiec trudno mowic o
    konflikcie nazwy. Ja mam koszulke z napisem ZSRR ale przeciez ani ja ani
    moja koszulka tak sie nie nazywamy.

  • 29. Data: 2006-09-12 14:49:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a miglce@_bez_spamu_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No wlasnie. Trudno powiedziec czy np. potencjalny sad
    > da wiare i uwierzy, ze gosc ubral kamizelke i wsiadl
    > na rower z napisem "policja", tylko dla jaj. Jesli nie dokonal
    > jakis dalszych przestepstw powolujac sie na te
    > identyfikatory to moze rozejsc sie w miare po kosciach.

    nie dla jaj tylko dla bezpieczenstwa.

    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,
    a odpowiedzi nie uwzględniają innego niż mój punktu widzenia.