  • 31. Data: 2006-09-12 20:22:54
    Temat: Re: Czy można "udawać" policjanta?
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Od siebie dorzuce jeszcze POL1CJA, POLICJ4 i P0LICJA ... ktores
    > wojewodztwo ma moze rejestracje zaczynajace sie na P? Mozna by sobie
    > zamowic taka tablice rejestracyjna : P0 LICJA :)

    najlepsza bylaby POLUCJA :-)
    napis legalny i jakos swojsko brzmiacy:-)
    a wiekszosc i tak dostrzeglaby >policja<

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)

  • 32. Data: 2006-09-12 20:25:01
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    Budzik napisał(a):

    > ale przeciez nikt nie nazywa niczego "Policja" wiec trudno mowic o
    > konflikcie nazwy. Ja mam koszulke z napisem ZSRR ale przeciez ani ja ani
    > moja koszulka tak sie nie nazywamy.

    Obawiam sie, ze Twoich blyskotliwych dywagacji policja nie zrozumie,
    zwlaszcza ze bedziesz chodzaca prowokacja wobec nich...

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)

  • 33. Data: 2006-09-13 06:45:46
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jasko Bartnik napisał(a):
    > Rozoprzadzenie nic nie mowi o odblaskowych kamizelkach ...

    ale zdaje się że mówi o użyciu słowa "Policja"

    KG

  • 34. Data: 2006-09-13 09:13:00
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 13-09-2006 o 08:45:46 kam <#k...@w...pl#> napisał(a):

    > ale zdaje się że mówi o użyciu słowa "Policja"

    Mowi o tym ustawa o policji ... ale nie wynika z tego jednoznacznie czy
    wolno taki napis nosic na kamizelce czy nie. Oczywiscie pomija sie fakt,
    ze policja szybko zgarnie obywatela za taki numer i jako organ wlasciwy do
    noszenia takiego stroju prewencyjnie spaluje :P

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 35. Data: 2006-09-13 09:34:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a b...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Obawiam sie, ze Twoich blyskotliwych dywagacji policja nie zrozumie,
    > zwlaszcza ze bedziesz chodzaca prowokacja wobec nich...

    moze sie myle ale chyba ta dyskusja nie ma na celu wyjasnic co zrozumie
    zwykł policjant, tylko jaki jest faktyczny stan prawny, myle sie?

    P.S. Ta prowokacja to miałby byc napis Policja czy ZSRR? :)

    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,
    ale zapomina o jej wieku." Anthony Eden

  • 36. Data: 2006-09-13 12:34:11
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jasko Bartnik wrote:
    > Oczywiscie pomija sie fakt,
    > ze policja szybko zgarnie obywatela za taki numer i jako organ wlasciwy
    > do noszenia takiego stroju prewencyjnie spaluje :P

    Tobie się chyba zwyczaje kogoś starszego z rodziny przypominają.

  • 37. Data: 2006-09-13 17:14:08
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > POLICJA - na pewno nie.

    A dlaczego?
    Z tego co wiem, to policjantem nie jest osoba, która ma na
    koszulce/kamizelce/czapce/skarpetkach napisane POLICJA tylko osoba,
    która ma _odznakę_ policyjną.

    A jak ktoś napisze sobie na koszulce "Polska POLICJA jest najlepsza na
    świecie" różowym kolorem na zielonym tle, czcionką zupełnie nie
    przypominającą tej której używają policjanci to też nie wolno?
    To byłby jakiś absurd...

    --
    jimmij

  • 38. Data: 2006-09-13 22:43:48
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    jimmij wrote:
    > Z tego co wiem, to policjantem nie jest osoba, która ma na
    > koszulce/kamizelce/czapce/skarpetkach napisane POLICJA tylko osoba,
    > która ma _odznakę_ policyjną.

    Serio?
    A mi się wydawało, że policjantem jest osoba, która jest policjantem.

    Czy jak wezmę do ręki dziennik szkolny to będę nauczycielem?

  • 39. Data: 2006-09-14 14:05:09
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> writes:

    > Serio?
    > A mi się wydawało, że policjantem jest osoba, która jest policjantem.
    >
    > Czy jak wezmę do ręki dziennik szkolny to będę nauczycielem?

    No właśnie o to chodzi, że nikt poza policjantem nie ma prawa taką
    odznaką się posługiwać. Jak ktoś sobie taką odznakę w domu zrobi to
    będzie to podpadać pod fałszowanie dokumentów. Natomiast jak sobie w
    domu na koszulce napisze flamastrem "policja" to nikomu nic do tego.

    --
    jimmij

  • 40. Data: 2006-09-14 23:17:24
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    jimmij wrote:

> [...]
    > będzie to podpadać pod fałszowanie dokumentów. Natomiast jak sobie w
    > domu na koszulce napisze flamastrem "policja" to nikomu nic do tego.

    Ale jak sobie zrobi/znajdzie odznakę, to będzie policjantem, czy nie?