  • 1. Data: 2006-09-12 11:15:32
    Temat: Spór z NASK
    Od: "Andret" <a...@t...pl>

    witam,

    NASK napisał w swojej odpowiedzi na mój sprzeciw od nakazu zapłaty,
    że umowa o domenę jest umową adhezyjną i że usługa utrzymania
    domeny jest usługą telekomunikacyjną.
    Mam pytania: 1. czy rzeczywiście usługa rejestracji domeny jest
    usługą telekomunikacyjna?
    2. jaki jest okres przedawnienia roszczeń?
    3. czy jesli sąd bazuje tylko na wyjaśnieniach NASKu to czy mozna
    złozyc skarge na asesora sadowego, ktory taki kardynalny blad popelnia
    (jak to zrobic?)?

    pozdrawiam

    Andrzej

  • 2. Data: 2006-09-12 12:09:57
    Temat: Re: Spór z NASK
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Andret napisał(a):
    > 2. jaki jest okres przedawnienia roszczeń?

    3 lata zapewne

    > 3. czy jesli sąd bazuje tylko na wyjaśnieniach NASKu to czy mozna
    > złozyc skarge na asesora sadowego, ktory taki kardynalny blad popelnia
    > (jak to zrobic?)?

    taka skarga nazywa się apelacją

    KG

  • 3. Data: 2006-09-13 11:46:15
    Od: "Andret" <a...@t...pl>

    > 3 lata zapewne

    zapewne nie wystarczy:-) chodzi o konkretne paragrafy? moze czyta te
    grupe ktos z prawnikow i chetnie poradzi (gratis badz za gratyfikacja)??

  • 4. Data: 2006-09-13 11:50:03
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

> [...]
    > domeny jest usługą telekomunikacyjną.
    > Mam pytania: 1. czy rzeczywiście usługa rejestracji domeny jest

    A czy widzisz roznice pomiedzy *utrzymaniem* a _rejestracja_ ?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2006-09-13 12:07:02
    Od: "Andret" <a...@t...pl>

    rezist.com napisał(a):
    > A czy widzisz roznice pomiedzy *utrzymaniem* a _rejestracja_ ?

    widze, ale sad jej nie widzi, pojde dalej: chodzi o to ze po rezygnacji
    mojej juz w pierwszym "abonamencie" wyslali mi kolejna fakture na
    kolejny okres rozliczeniowy, ktorej nie oplacilem, poniewaz uwazalem ze
    jesli z czegos zrezygnowalem, to nie musze juz za to placic. NASK
    twierdzi ze musze placic bo nie wypowiedzialem im umowy (chociaz to
    zrobilem, moj blad ze mailem i faksem a nie poczta polecona).
    Mam potwierdzenie z wyslania faksu, wystawione przez firme z ktorej
    maszyny wyslalem faks do NASKu.

  • 6. Data: 2006-09-13 18:16:41
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    Andret napisał(a):

    > zrobilem, moj blad ze mailem i faksem a nie poczta polecona).
    > Mam potwierdzenie z wyslania faksu, wystawione przez firme z ktorej
    > maszyny wyslalem faks do NASKu.

    obawiam sie, ze wartosc dowodowa tych "potwierdzen" jest mizerna.
    Srednio rozgarniety pacjent wydrukuje Ci kope takich "potwierdzen" - i
    maila z metadanymi i z faksu z kompletem danych...

    nawet swiadek nie pomoze, bo mozna go latwo wprowadzic w blad (co do
    wysylki)jesli nie jest specjalista.

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)