  • 1. Data: 2006-09-12 09:05:00
    Temat: polisa posagowa PZU
    Od: "M" <n...@p...onet.pl>

    Czy osoba, ktora odebrala pieniadze z polisy posagowej w grudniu 2004r moze
    dochodzic praw w sadzie co do wielkosci wyplaconej kwoty?
    Zaznaczam, ze nie podpisywalem wtedy zadnego oswiadczenia mowiacego o tym,
    ze kwota polisy mnie zadowala i nie bede mial w przyszlosci zadnych
    roszczen, podpisalem jedynie pokwitowanie odbioru. Nie pisalem wtedy
    odwolania, przyjalem kwote ktora zaproponowalo mi PZU.
    Czy mam jeszcze jakas szanse? Czy nie jest juz za pozno? Bede bardzo
    wdzieczny za odpowiedz.
    pozdrawiam Mirek