eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji? › Re: Czy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji?
    From: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji?
    Date: Mon, 25 Nov 2002 19:47:16 +0100

    Dokumenty w sprawie uregulowania alimentów dobrowolne przedstaw komornikowi.
    Jeśli są wiarygodne uzna je na pewno.
    Co do czynszu, to nie wiem. A dlaczego nie mieszkałes w mieszkaniu? No i
    skoro jest Twoje, to powinieneś płacić czynsz. jesli są z tym kłopoty
    polegające na tym, że udostepniasz byłej zonie mieszkanie, zwróć się do
    sądu, by ustalił, w jaki sposób macie regulowac należności. Oczywistym jest,
    że koszt czynszu jest kosztem związanym z utrzymaniem dziecka, ale ja nie
    wiem, czy sąd wziął to pod uwagę podczas ustalania wysokości alimentów, czy
    nie.