  • 81. Data: 2009-11-11 16:51:53
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Twierdzisz, że zlikwidowała kodeks cywilny? ;->

    Tylko te artykuły, które podałeś :-)

    Jak dla mnie EOT

  • 82. Data: 2009-11-11 16:59:14
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia 11 Nov 2009 17:47:03 +0100, januszek napisał(a):

    > Wybacz bom nie jest światowiec i nie bywam w Airportach ;)

    Ja też nie uważam się za światowca i do dziś zachodzę w głowę, dlaczego na
    tym baraku pod Gdańskiem jest napis: "Lech Walesa Airport". Może chodziło
    im o "Port Lotniczy imienia Lecha Wałęsy"? Ale napisali, jak napisali.

    > Wracając do
    > meritum - czy to znaczy, że w barach gdzie nie ma takich napisow smialo
    > moge spozyc wlasna kanapke i popic ja wlasna herbatka?

    Nie wiem. Spodziewałbym się zdecydowanej reakcji obsługi. W Starbuksie
    innym niż ta luksusowa restauracja dla młodej inteligencji, czyli każdym
    poza Polską, żadna kombinacja swojego i ich jedzenia i picia nie robiła
    wrażenia na obsłudze. Tylko u nas restaurator uważa jedzenie żarcia nie
    kupionego od niego uważa za akt wrogiej konkurencji i goni z lokalu.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 83. Data: 2009-11-11 17:06:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    cef pisze:

    > Tylko te artykuły, które podałeś :-)

    No popatrz. Aż dziwne, że cały sejm jeszcze o tym nie wie...

  • 84. Data: 2009-11-11 19:02:29
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jest to de facto nakaz kupowania jedzenia w kinie - czyli masz klauzulę
    > niedozwoloną. Patrz: kodeks cywilny.

    Z czego wynika nakaz kupowania jedzenia w kinie? Kto nakazuje jedzenie
    podczas seansu? A co do kodeksu - możesz wskazać dokładnie o który
    przepis Ci chodzi?

  • 85. Data: 2009-11-11 19:06:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman Rumpel pisze:

    > Z czego wynika nakaz kupowania jedzenia w kinie?

    Z tego, że nie pozwalają wnieść własnego.

    > Kto nakazuje jedzenie podczas seansu?

    Oho, kolejny z epoki Stalina... Nie jest potrzebny specjalny nakaz, żeby
    można było jeść.

    > A co do kodeksu - możesz wskazać dokładnie o który
    > przepis Ci chodzi?

    Patrz: klauzule niedozwolone.

  • 86. Data: 2009-11-11 19:20:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A bez czepiania się do gramatyki autorów regulaminu?
    > Jest regulamin, przyjmujesz go kupując bilet i co dalej?

    Nie, bo nikt Ci go do podpisu nie dał. Poza tym tego typu klauzule w
    umowach - a tak należałoby taki regulamin potraktować - są zabronione.

  • 87. Data: 2009-11-11 19:41:55
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Z tego, że nie pozwalają wnieść własnego.

    > Oho, kolejny z epoki Stalina... Nie jest potrzebny specjalny nakaz, żeby
    > można było jeść.

    A, ze można, to ja wiem, Ty pisałeś o nakazie. Skąd zatem ten nakaz?

    > Patrz: klauzule niedozwolone.

    Czego nie rozumiesz w prośbie o dokładne wskazanie przepisu? Może
    wytłumaczę - podaj numer artykułu, który masz na myśli.

  • 88. Data: 2009-11-11 19:56:36
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Nie, bo nikt Ci go do podpisu nie dał.

    Ale zakładamy, że jest i go przyjmuję do wiadomosci
    kupując bilet.

    Poza tym tego typu klauzule w
    > umowach - a tak należałoby taki regulamin potraktować - są
    > zabronione.

    Tak.Tak. Dziękuję.
    Patrz: kodeks cywilny?

    Jak ktoś nie potrafi wskazać konkretnego przepisu,
    który jest złamany przez taki regulamin, to jego wypowiedź
    mocno traci na wartości. Nie każdy chce być odbierany
    jak jakiś oszołom, co tylko pianę bije.

  • 89. Data: 2009-11-11 19:56:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman Rumpel pisze:

    > A, ze można, to ja wiem, Ty pisałeś o nakazie. Skąd zatem ten nakaz?

    Skoro można jeść i nie można wnieść niczego zakupionego gdzie indziej,
    więc masz konieczność nabycia lokalnego (podłego i upiornie drogiego)
    "jedzenia".

    > Czego nie rozumiesz w prośbie o dokładne wskazanie przepisu? Może
    > wytłumaczę - podaj numer artykułu, który masz na myśli.

    Kodeks Cywilny, artykuł 385(3), punkt 7.

  • 90. Data: 2009-11-11 20:00:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    cef pisze:

    [ciach]

    > Ale zakładamy, że jest i go przyjmuję do wiadomosci
    > kupując bilet.

    Udowodnij.

> [...]
    > który jest złamany przez taki regulamin, to jego wypowiedź
    > mocno traci na wartości. Nie każdy chce być odbierany

    Słuchaj, leniwa serdeńko - miałeś wskazaną ustawę i ogólny opis
    przepisu. Paluszki leniwe i nie chce ci się pobrać ustawy i poszukać
    słowa "niedozwolone"?