  • 71. Data: 2009-11-11 14:25:31
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 11 Nov 2009 12:27:13 +0100, spp napisał(a):

    > Dlaczego 'powinien'?

    Bo choroby się leczy. Zwlaszcza takie które oprócz nosiciela zabijają też
    innych

    > Ale cieć z kina tez nie jest dietetykiem a mówi mi co mam jeść.

    No właśnie nie powinien, on ma tylko sprawdzać czy masz bilet który
    upoważnia cię do wejścia na salę o obejrzenia seansu
    --
    marcin

  • 72. Data: 2009-11-11 15:16:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    witek wrote:

    > Nie masz szans. Nie dowiesz się.

    Pewnie się dowiem, że czytam nieuważnie,
    ale to już trudno. Pozostanie satysfakcja z trafnej oceny :-).

  • 73. Data: 2009-11-11 15:34:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Ale muszę przyznać Ci w pewnym miejscu rację, że (zakładajć na moment
    > bezprawność odmowy, klauzule niedozwolone itp.) wykroczenie to jest jedyną
    > rozsądną podstawą do ewentualmnej jakijkolwiek interwencji Policji.

    No właśnie. Przychodzi patrol - i usługodawca raczej nie wybierze mandatu ;)

  • 74. Data: 2009-11-11 15:35:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    cef pisze:

> [...]
    > co jest niedozwolone i jaki konkretnie
    > przepis łamie (jakie prawa są naruszone)
    > taki zapis regulaminu o wnoszniu "obcego" żarcia/picia.

    Jest to de facto nakaz kupowania jedzenia w kinie - czyli masz klauzulę
    niedozwoloną. Patrz: kodeks cywilny.

  • 75. Data: 2009-11-11 15:43:22
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-11-10 23:14, Łukasz Kalbarczyk pisze:

    > Czy do kina mogę wnieść własny napój/jedzienie itp.?

    A co z piwem? Ustawa o wychowaniu w trzeźwości coś mówi o kinach
    (pamiętam, że mówi o placach, ulicach, parkach, szkołach itp. i o
    środkach komunikacji publicznej)

  • 76. Data: 2009-11-11 15:56:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Twoje analogie są równie kulawe, jak twoja gramatyka...

    ale prawdziwe

    w przeciwieństwie do twojego pojmowania świata z ochroniarzami na
    horyznocie.

  • 77. Data: 2009-11-11 16:00:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > ale prawdziwe

    Fałszywe.

    > w przeciwieństwie do twojego pojmowania świata z ochroniarzami na
    > horyznocie.

    Twoja matka była ochroniarzem ;->

  • 78. Data: 2009-11-11 16:33:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jest to de facto nakaz kupowania jedzenia w kinie - czyli masz
    > klauzulę niedozwoloną. Patrz: kodeks cywilny.

    Nie czytałeś.
    Patrz: ustawa o swobodzie dzialalności.

  • 79. Data: 2009-11-11 16:43:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    cef pisze:

    > Nie czytałeś.
    > Patrz: ustawa o swobodzie dzialalności.

    Twierdzisz, że zlikwidowała kodeks cywilny? ;->

  • 80. Data: 2009-11-11 16:47:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Bernat napisał(a):

    > Słabo szukałeś. Z pewnością takie napisy są w barze na Lech Walesa Airport
    > nieopodal Gdańska. W wielu barach na dworcach PKP też tak jest.

    Wybacz bom nie jest światowiec i nie bywam w Airportach ;) Wracając do
    meritum - czy to znaczy, że w barach gdzie nie ma takich napisow smialo
    moge spozyc wlasna kanapke i popic ja wlasna herbatka?

    j.