  • 51. Data: 2005-04-03 20:49:48
    Temat: Re: Czy mam prawo tak nazwać prokuratora?
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Johnson napisał(a):

    > I to ma być tłumaczenie. Świadczy tylko o tobie.

    pewnie lepiej nie potrafi. Kolega mu to tak przetłumaczył to i tak
    zamieszcza. :-)

    --
    Falkenstein

  • 52. Data: 2005-04-03 20:59:32
    Od: signal <s...@t...net>

    Otto Falkenstein wrote:

    > pewnie lepiej nie potrafi. Kolega mu to tak przetłumaczył to i tak
    > zamieszcza. :-)

    Cos w tym Lublinie nie za bardzo z logika cipo sadowa, skoro probujesz
    odwracac uwage od swojego braku argumentow.

  • 53. Data: 2005-04-04 05:00:18
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    signal napisał(a):

    > Uwazaj sobie jak chcesz bucu. Pamietaj tylko, ze jezeli chcesz byc
    > szanowanym ,to najpierw sam szanuj innych.

    Zastosuj to samo do siebie.

    > Stwierdzenie nazywasz wyzywaniem? Prostytutka sadowa ktora lamie
    > fundamentalne prawa czlowieka jest prostytutka i koniec. Tylko ze do
    > tego mamy jeszcze Internet i ukrywac sie za bardzo juz nie da.

    Elementarna kultura powstrzymuje mnie od zamiesczczenia w tym miejscu
    kilku "stwierdzeń" na twój temat. A co do mojego pytania, potrafisz coś
    więcej niż wklejać orzeczenia i wyzywać innych?

    > To ty zaczales od trolli, bo nie byles w stanie broic swojego argumentu.
    > Dostajesz zaplate.

    To czy jesteś trollem czy nie oceni ogół dyskutantów. Większość uważa,
    że trolle nalezy ignorować i nie wolno im odpowiadać. Zauważyłeś że
    gdybym nie ciągnął tej dyskusji to nikt by z tobą nie gadał?

    > Nie mam zamiaru udowadniac lubelskiemu bucowi ktory wyzywa innych od
    > trolli.

    Po prostu nie umiesz, i boisz się, że to się wyda.

    --
    Falkenstein

  • 54. Data: 2005-04-04 07:35:39
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 03 Apr 2005 22:48:13 +0200,
    kam <X#k...@w...pl#X> screamed:

    > podziwiam ;)

    A ja nie, bo wyciaga mi go z kfa. I chcac nie chcac zawsze przeczytam
    troche jego popluczyn. (-:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:214B ]
    [ 09:34:50 user up 10571 days, 21:29, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

  • 55. Data: 2005-04-04 12:03:01
    Od: weeks <s...@c...net>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Zastosuj to samo do siebie.

    To ty bucu wyzywasz od trolli kazdego z ktorym sie nie zgadzasz, i to z
    powodu twojej nieznajomosci jezyka.

    Ogolnie, to co wyksztalcenie czy kierunek ma do zasadnosci argmentu?
    Pewnie jestes jednym z tych PhD ktory uwaza ze jego dyplom oznacza
    faktyczna wiedze.

    > Elementarna kultura powstrzymuje mnie od zamiesczczenia w tym miejscu
    > kilku "stwierdzeń" na twój temat.

    O tak. wyzywasz od troll buzu, a pozniej dziwisz sie ze dostajesz
    wiazanke na twoim wlasnym lubeskim poziomie.

    > To czy jesteś trollem czy nie oceni ogół dyskutantów.

    grupa to nie zjazd PZPRu. Nie ma znaczenia ilu w konkretnej chwili czyta
    i ilu z nich ma jakas opinie. Najwazniejsze ze kazdy ma prawo do swojej
    opinii, co ty bucu chcesz odebrac (patrz: obrona inkwizycji KK w postaci
    ochorny "uczuc" katolickich - ROTFL).

    > Większość uważa,
    > że trolle nalezy ignorować i nie wolno im odpowiadać.

    To po co bucu piszesz?

    > Zauważyłeś że
    > gdybym nie ciągnął tej dyskusji to nikt by z tobą nie gadał?

    Najlepiej wrzuc do KF IP od 1.* do 255.*

    ROTFL

    Egazminuj swoja zone w wychodku.

  • 56. Data: 2005-04-04 12:11:37
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Gobo Z. napisał(a):

    > Jeżeli rzeczywiście sąd mnie skaże to znaczy ze w tym kraju nie ma
    > sprawiedliwości :(

    "Strona zwraca się do sędziego:

    -Wysoka sprawiedliwości..."

    Sędzia przerywa poirytowanym głosem:

    - Tu nie ma prawiedliwości! Tu jest sąd..."

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 57. Data: 2005-04-04 12:40:40
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości

    > A ja nie, bo wyciaga mi go z kfa. I chcac nie chcac zawsze przeczytam
    > troche jego popluczyn. (-:

    Dokładnie! Sądzę nawet, że maja coś wspólnego. Jakieś skrzywienie?

    Pzdr
    Leszek

  • 58. Data: 2005-04-05 17:22:23
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 02 Apr 2005 23:08:28 +0200, Mithos napisał(a):

    > [ciach]

    > Tak mogl prokurator tak Cie nazywac.

    > PS. Mogles go nazwac zerem (vide slynne "Pan jest zerem panie posle..."
    > i pozniejsze ustosunkowanie sie do tego prokuratury). Teraz to przepadles.

    Tak się zastanawiam...

    Gdyby inicjator wątku powiedział rzeczonemu prokuratorowi: "Skoro pan mnie
    ma prawo nazwać bandytą, to ja mam prawo nazwać pana [cenzored]" - to chyba
    produkator mógłby conajwyżej zacisnąć zęby?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 59. Data: 2005-04-05 17:31:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Gdyby inicjator wątku powiedział rzeczonemu prokuratorowi: "Skoro pan mnie
    > ma prawo nazwać bandytą, to ja mam prawo nazwać pana [cenzored]" - to chyba
    > produkator mógłby conajwyżej zacisnąć zęby?

    Już chyba lepsze by było "jestem w takim samym stopniu bandytą, jak
    szanowny pan prokurator [censored]".

    ;->