  • 1. Data: 2005-04-02 17:05:53
    Temat: Re: mandat od strazy miejskiej
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    "Rafal" <n...@y...com> napisał:

    >Dostalem mandant na 100zl
    Na pewno mandat ? Przyjales go, podpisales ?

    >Mandat jest tylko na mnie,
    Bo nie wystawia sie na kilku winnych.

    >wiec odpisalem ze nie zaplace
    Przyjesty mandat nalezy zaplacic, a nie odpisywac na niego !

    >bo dlaczego mam placic za wszystkich.
    Placisz za siebie. Odsniezyles choc polowe ? Skad wiesz, ze sasiad nie
    zostal ukarany (choc i tak nie ma to znaczenia) ?

    >Teraz dostalem wezwanie na osobiste stawienie sie w strazy.
    Wezwanie ? Po co - juz zostales ukarany ?

    >Czy moge odmowiec im wyjasniania kto jest drugim wspolwlascicielem?
    Skoro wiedza, ze ty nim jestes, to powinni znac pozostalych (moga
    dowiedziec sie w gminie)

    KaMil