  • 1. Data: 2005-04-02 15:53:26
    Temat: Podział majątku
    Od: <a...@W...gazeta.pl>

    Jestem rozwiedziona, mąż założył już drugą rodzinę i nie mieszka ze mna.
    Złożyłam wniosek o podział majątku. Problemem jest to, że mieszkanie
    obciążone jest kredytem hipotecznym, który zaciągnęliśmy wspolnie z byłym
    mężem. Mąż od momentu kiedy się wyprowadził nie łoży na utrzymanie
    mieszkania. Cały ciężar spadł na mnie. Prawnie jeszcze nmie jest nic
    załatwione. Chcę zwrócić również uwagę na fakt, że po rozwodzie mąż dostał
    eksmisję z mieszkania, a rozwód został orzeczony z wyłącznej winy byłego
    męża, który na domiar złego jest alkoholikiem. Co w takiej sytuacji mogę
    zrobić? Jakie mam prawa? Jak ewentualnie może potoczyć się sprawa o podział
    majątku? Proszę o odpowiedź...