  • 361. Data: 2023-10-04 20:28:38
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli wiesz, że odkręcili tablice, ale nie wiesz, czy były?

    Ty naprawdę jesteś kretynem czy tylko udajesz?

    Miał tablicę > znikł (nie wiem czy miał tablicę w momencie ładowania na
    busa) > znalazł się bez tablicy.

    Hm??? Jak nie przypięty to porzucony?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 362. Data: 2023-10-04 20:36:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.10.2023 o 20:28, Shrek pisze:

    > Hm??? Jak nie przypięty to porzucony?

    Jak bez tablicy?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 363. Data: 2023-10-04 20:36:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Oct 2023 20:28:38 +0200, Shrek wrote:

    > Ty naprawdę jesteś kretynem czy tylko udajesz?
    >
    > Miał tablicę > znikł (nie wiem czy miał tablicę w momencie ładowania na
    > busa) > znalazł się bez tablicy.

    > Hm??? Jak nie przypięty to porzucony?

    Jak nie przypiety, to jakby zamiar porzucenia :-)
    A jak nie przypiety i bez tablicy, to porzucony :-)

    A tablice mógł ktos inny ukraść wczesniej :-)

    J.

  • 364. Data: 2023-10-04 20:38:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 04.10.2023 o 20:24, J.F pisze:

    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/ujawnion
    o-szczeg%C3%B3%C5%82y-zatrzymania-majtczaka-wiadomo-
    jak-trafi%C5%82-do-dubaju/ar-AA1hGqqG

    Raz piszą, że na obrzeżach Dubaju a raz, że na lotnisku go zatrzymali.
    No i skąd ten Rutkowski? Rodzina wynajęła? Czy pro publico bono? ;)

    > Z tym fałszywym paszportem to nie wiadomo,

    Ziobro mówił tylko o trzecim. Nie o fałszywym.

    > To nie tylko ekstradycyjna, ale ogólnej pomocy prawnej.
    > No i sie przydała.

    Łatwiej z Turcji czy z ZEA będzie go odesłać?

    Robert

  • 365. Data: 2023-10-04 20:41:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Jak bez tablicy?

    Porzucony z tablicą. ;)

    Robert

  • 366. Data: 2023-10-04 20:44:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak bez tablicy?

    widzę że naprawdę powiedzenie "głupi czy z milicji" nic nie straciło na
    aktualności:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 367. Data: 2023-10-04 20:44:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Porzucony z tablicą. ;)

    Ostatnio ktoś tak radiowóz posprzątał - stał to wzięli;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 368. Data: 2023-10-04 20:45:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2023 o 20:36, J.F pisze:

    > A tablice mógł ktos inny ukraść wczesniej :-)

    Na przykład żule:P Blachy miał dzień wcześniej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 369. Data: 2023-10-04 20:45:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Oct 2023 20:19:38 +0200, Shrek wrote:

    > Może tak, a może nie (chociażby pewnie w kiance by się z automatu
    > odpaliły awaryjne). Ale ja nie o tym a o orzekomy że on sobie tam stał
    > aż ktos nagle w niego wjechał - jest tam taki ruch że po prostu albo
    > będziesz widzał sam wypadek albo będą tam już inne oswietlone samochody.

    U nas sie zdarza, a w USA to wrecz nagminne, ze pojazd stoi, w dzien,
    a i tak w niego ktos wjezdza.

    > Raczej wiedziała, tylko jeszcze nie potwierdziła. Przecież oni normalnie
    > do wypadków jeżdzą i po skutkach widzą ile mniej więcej musiało być
    > jechane.

    Ten nie jechal 300
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2023-08-31/swieb
    odzin-samochod-rozpadl-sie-na-dwie-czesci-jedna-osob
    a-nie-zyje/

    Wiec teraz pomysl, ile musialy jechac bmw i kia.
    Gora 100 ? :-P

    > Owszem moim zdaniem system rekrutacji sprawia że będą z "IQ"
    > trochę poniżej średniej dla stanowisk niefizycznych ale nie róbmy z nich
    > kretynów w sensie medycznym.

    medycznie, to ludzie z bmw chyba w dosć dobrym stanie ... i znow -
    gdzie te 253 ?

    A policjantom to niechętnie mówią :-)

    Ale tu czas jeszcze istotny.

    J.

  • 370. Data: 2023-10-04 20:48:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Raz piszą, że na obrzeżach Dubaju a raz, że na lotnisku go zatrzymali.
    > No i skąd ten Rutkowski? Rodzina wynajęła? Czy pro publico bono? ;)

    Kwadratowy łeb jest wszędzie gdzie gruba afera - a jak nie to
    przynajmniej udaje.

    > Łatwiej z Turcji czy z ZEA będzie go odesłać?

    Teraz to już z ZEA. Choć ja osobiście uważam, że teraz to już nie ma się
    co spieszyć - niech sobie u arabów posiedzi. W sumie to oni teraz mają
    prawo "pierwokupu" za lewe dokumenty. A potem niech odeślą do nas.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!