  • 291. Data: 2023-10-03 22:41:40
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak samo byli ministrowie, byli politycy danej partii, byli prezesi
    > spółek skarbu państw.

    Może - ja po zmianie pracy o byłym pracodawcy mam raczej opinię
    niezmienną, albo po czasie lepszą. (ogólnie jak miałem dobrą w czasie
    pracy to po zmianie mam tylko lepszą).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 292. Data: 2023-10-03 23:02:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 22:40, Shrek pisze:
    > "Pytana o okoliczności wypadku, rzeczniczka prokuratury powtórzyła
    > wyjaśnienia policji. - Prawdopodobnie doszło do nieustalonego zjechania
    > przez pojazd marki kia, uderzenia w bariery. Bmw prawdopodobnie
    > zahaczyło o ten samochód, ale to są wszystko hipotezy. Są one badanie i
    > weryfikowane - mówiła."
    >
    > Sądzisz że pisamki zmyśliły?

    I gdzie w tym tekście widzisz próbę przypinania winy Kii?
    Nieustalone zjechanie Kii w bariery.
    BMW prawdopodobnie zahaczyło o Kię.

    Robert

  • 293. Data: 2023-10-03 23:04:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I gdzie w tym tekście widzisz próbę przypinania winy Kii?

    No tu:

    "Prawdopodobnie doszło do nieustalonego zjechania przez pojazd marki
    kia, uderzenia w bariery. Bmw prawdopodobnie zahaczyło o ten samochód"

    Kia bez wyraźnej przyczyny wbija się w barierki a następnie zahacza o
    nie bmw.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 294. Data: 2023-10-03 23:05:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 22:41, Shrek pisze:

    > Może - ja po zmianie pracy o byłym pracodawcy mam raczej opinię
    > niezmienną, albo po czasie lepszą. (ogólnie jak miałem dobrą w czasie
    > pracy to po zmianie mam tylko lepszą).

    Bo Ciebie nie wywalił bez powodu. A pewnie sam odszedłeś.

    Robert

  • 295. Data: 2023-10-03 23:06:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 22:33, Shrek pisze:

    > No dobrze - to jakim cudem zawinęli gang olsena od mojego moto?

    Jeżeli to był Gang Olsena, to policja nic nie musiała robić. Sami się
    oddali. ;)

    Robert

  • 296. Data: 2023-10-03 23:08:30
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 23:04, Shrek pisze:

> [...]
    > kia, uderzenia w bariery. Bmw prawdopodobnie zahaczyło o ten samochód"
    >
    > Kia bez wyraźnej przyczyny wbija się w barierki a następnie zahacza o

    "Nieustalone" to nie to samo co "bez przyczyny".

    Robert

  • 297. Data: 2023-10-03 23:11:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > "Nieustalone" to nie to samo co "bez przyczyny".

    To mniej więcej jak z nieustalonych przyczyn wjechał na przeciwny pas
    jezdni gdzie doszło do zderzenia czołowego. Sugeruje sprawcę, choć
    niekoniecznie przyczynę.

    W tym komunikacie nawet jeśli nie na poziomie literalnym to podświadomym
    Kia była sprawcą a BMW ofiarą. I nie mów że to przypadek bo mówimy zdaje
    się o rzeczniku prasowym który jest zawodowym kłamcą i jest do tego
    właśnie szkolony.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 298. Data: 2023-10-03 23:15:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo Ciebie nie wywalił bez powodu. A pewnie sam odszedłeś.

    Różnie bywało (chociaż powód zawsze jakiś był). No ale co za różnica -
    przecież obiektywnie to nic nie zmienia w organizacji - co tylko
    pokazuje że ich poglądy na firmę są mocno subiektywne - zarówno jak
    pracują jak i jak już nie pracują.

    To co da się wyróżnić to bardzo silny instynkt stadny;) Bedą fikołki
    robili ale nie powiedzą że kolega to dupy dał. Za to obejrzyj sobie (jak
    ci nie szkoda że mu odsłony nabijasz) sierżanta "to jest przykład
    doskonałej interwencji" bagietę - gdzie teraz jak go wywalili to jedzie
    po byłych kolegach jak po nomen omen burych psach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 299. Data: 2023-10-03 23:17:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeżeli to był Gang Olsena, to policja nic nie musiała robić. Sami się
    > oddali. ;)

    Z grubsza... tak. Gdybym nie zadzwonil na 112 że stoi to by pewnie
    przeprosili i sami go odwieźli;) Ale nawet takich gagatków nie dali rady
    mimo że sześć godzin wcześniej wiedzieli gdzie stoi bus na który go
    załadowali. I jak ich szanować?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 300. Data: 2023-10-03 23:29:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 23:11, Shrek pisze:

    > To mniej więcej jak z nieustalonych przyczyn wjechał na przeciwny pas
    > jezdni gdzie doszło do zderzenia czołowego. Sugeruje sprawcę, choć
    > niekoniecznie przyczynę.

    Nie sugeruje sprawcę, tylko opisuje zdarzenie. Bo mógł popełnić
    samobójstwo lub ktoś odkręcił śruby koła.

    Tak samo z Kią. Opisują zdarzenie.

    Robert