    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Date: Wed, 4 Oct 2023 20:45:39 +0200
    <ufe08k$4ao$3$RTomasik@news.chmurka.net> <5QvSM.5001$yjr6.3721@fx03.ams1>
    <idwo5qpx1brp$.1h63itz3b1131.dlg@40tude.net>
    <3axSM.75906$07Jf.70061@fx12.ams1>
    <uff7lf$4ao$17$RTomasik@news.chmurka.net>
    <hEISM.79775$NSo2.69786@fx13.ams1>
    <ufhmsf$vr0$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ufhri7$1qt$27$Shrek@news.chmurka.net>
    <ufi0vm$vr0$12$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ufiqdf$1qt$40$Shrek@news.chmurka.net>
    <1xkvmngkmuer0$.1ccr1v04slkqu$.dlg@40tude.net>
    <ufjv3n$bgu$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <zje4qjtiz0el$.12dz2e7kt2wu0.dlg@40tude.net>
    <ufka2q$jbj$2$Shrek@news.chmurka.net>

    On Wed, 4 Oct 2023 20:19:38 +0200, Shrek wrote:

    > Może tak, a może nie (chociażby pewnie w kiance by się z automatu
    > odpaliły awaryjne). Ale ja nie o tym a o orzekomy że on sobie tam stał
    > aż ktos nagle w niego wjechał - jest tam taki ruch że po prostu albo
    > będziesz widzał sam wypadek albo będą tam już inne oswietlone samochody.

    U nas sie zdarza, a w USA to wrecz nagminne, ze pojazd stoi, w dzien,
    a i tak w niego ktos wjezdza.

    > Raczej wiedziała, tylko jeszcze nie potwierdziła. Przecież oni normalnie
    > do wypadków jeżdzą i po skutkach widzą ile mniej więcej musiało być
    > jechane.

    Ten nie jechal 300
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2023-08-31/swieb
    odzin-samochod-rozpadl-sie-na-dwie-czesci-jedna-osob
    a-nie-zyje/

    Wiec teraz pomysl, ile musialy jechac bmw i kia.
    Gora 100 ? :-P

    > Owszem moim zdaniem system rekrutacji sprawia że będą z "IQ"
    > trochę poniżej średniej dla stanowisk niefizycznych ale nie róbmy z nich
    > kretynów w sensie medycznym.

    medycznie, to ludzie z bmw chyba w dosć dobrym stanie ... i znow -
    gdzie te 253 ?

    A policjantom to niechętnie mówią :-)

    Ale tu czas jeszcze istotny.

    J.