  • 201. Data: 2023-10-03 06:24:18
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem na ile prawdopdobny jest taki scenariusz, jednak wydaje się, że
    > mało, bo do tego dochodzą inni uczestnicy ruchu, którzy by to pierwotne
    > zdarzenie widzieli i się zatrzymali. To, że jakiś samochód może stać np.
    > z pół minuty na pasie autostrady, bez oświetlenia, w ruchu jaki tam
    > wtedy panował, jest MZ skrajnie mało prawdopdobny.

    Wymyślanie nieprawdopodobnych sytuacji w kontekście "nie wiesz jak było
    to nie zabieraj głosu" to modus operandi roberta.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 202. Data: 2023-10-03 08:03:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Wymyślanie nieprawdopodobnych sytuacji w kontekście "nie wiesz jak było
    > to nie zabieraj głosu" to modus operandi roberta.

    No well...

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,302
    50157,sebastian-majtczak-mogl-uciec-do-tego-kraju-ni
    e-ma-umowy-ekstradycyjnej.html

    Lekko to brzmi kuriozalnie powoływanie się na informacje posłanki lewicy
    (nie, żebym coś miał do posłanek lewicy), ale ciekawi mnie inna rzecz,
    ten wyjazd do Dominikany miał nastąpić 2 dni po wydaniu listu gończego.
    Wypuszczono go wyleciał na niemiecki paszport czy to się tyle czasu
    propaguje w jakiś bazach danych, czy jeszcze coś innego?

    --
    Marcin

  • 203. Data: 2023-10-03 08:54:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Naprawdę nie kojarzę sytuacji, gdy na miejscu stoją rozbite dwa pojazdy
    > a pomija się obecność jednego z nich. Robert, to jest nie do obrony.

    Ale nikt nie jest w stanie podać linka (policja, prokuratura) do takiej
    informacji, gdzie nie wspomina się o BMW, poza dziennikarskimi
    interpretacjami.
    Jedynie pierwsze info z policji w Piotrkowie Trybunalskim dało fotkę
    rozbitego BMW, ale napisali tylko o Kii.

    Z czasem będzie to obrastać legendą.

    Robert

  • 204. Data: 2023-10-03 09:01:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 02.10.2023 o 22:50, Shrek pisze:

    > Być może piszesz pół prawdy. W jakim trybie w takim razie zawinięto
    > kolesi od mojego moto?

    Jak mamy teoretyzować, to byli już poszukiwani za wcześniejsze
    przewinienia. Albo ich znaleźli, chcieli wylegitymować, a oni zaczęli
    uciekać. Może nie uciekali, grzecznie pojechali z policją na
    przesłuchanie, a po nim decyzja o zatrzymaniu.

    Robert

  • 205. Data: 2023-10-03 11:16:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-03, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    > interpretacjami.
    > Jedynie pierwsze info z policji w Piotrkowie Trybunalskim dało fotkę
    > rozbitego BMW, ale napisali tylko o Kii.

    Niczym nie będzie obrastać. To co będzie zapamiętane, to, że ktoś pominął
    samochód sprawcy. Jeśli potwierdzi się, że gościu faktycznie uciekł i
    był sprawcą.

    --
    Marcin

  • 206. Data: 2023-10-03 11:31:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Niczym nie będzie obrastać. To co będzie zapamiętane, to, że ktoś pominął
    > samochód sprawcy. Jeśli potwierdzi się, że gościu faktycznie uciekł i
    > był sprawcą.

    Jak na razie to pismaki tylko pominęły. Nikt nie jest w stanie przywołać
    oficjalnego stanowiska (policja, prokuratura), gdzie nie ma wspomnianego
    BMW.

    Robert

  • 207. Data: 2023-10-03 11:33:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-03, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Jak na razie to pismaki tylko pominęły. Nikt nie jest w stanie przywołać
    > oficjalnego stanowiska (policja, prokuratura), gdzie nie ma wspomnianego
    > BMW.

    W sensie, że nie ma wzmianki w tekście komunikatu policji, ale jest
    zdjęcie?

    --
    Marcin

  • 208. Data: 2023-10-03 11:43:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-03, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    > W sensie, że nie ma wzmianki w tekście komunikatu policji, ale jest
    > zdjęcie?

    https://piotrkow-trybunalski.policja.gov.pl/ep/infor
    macje/88702,Uwazajcie-na-drogach-dwa-wypadki-smierte
    lne-w-powiecie-piotrkowskim.html

    Dziwne to zdjęcie, bo jeszcze jest drugie. Tak jakby ktoś losowe walnął.

    Natomiast na str. policji łódzkiej o bmw jest.
    https://lodzka.policja.gov.pl/ld/informacje/88849,St
    anowisko-w-sprawie-wypadku-z-16-wrzesnia-2023-roku-n
    a-drodze-A1.html

    To jest to co pokazuje google do 16/9. Z tym, że google pokazuje tak
    chyba również modyfikowane później dokumenty.

    --
    Marcin

  • 209. Data: 2023-10-03 12:17:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 03 Oct 2023 09:43:52 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > https://piotrkow-trybunalski.policja.gov.pl/ep/infor
    macje/88702,Uwazajcie-na-drogach-dwa-wypadki-smierte
    lne-w-powiecie-piotrkowskim.html

    > Dziwne to zdjęcie, bo jeszcze jest drugie. Tak jakby ktoś losowe walnął.

    Dwa wypadki opisane, to dwa zdjęcia. Po jednym z każdego.
    Tylko kto sie tak nie zna, zeby Kia pomylic z BMW ? :-)

> [...]
    >
    > To jest to co pokazuje google do 16/9. Z tym, że google pokazuje tak
    > chyba również modyfikowane później dokumenty.

    No wlasnie - z kiedy to? Chyba dopiero wtedy, jak sie sprawa juz
    rozdmuchała.
    A znalazlem - 23.09 .. sie juz troche rozdmuchala

    18.09 bylo
    https://lodzka.policja.gov.pl/ld/informacje/88704,Uw
    azajcie-na-drogach-dwa-wypadki-smiertelne-w-powiecie
    -piotrkowskim.html
    ale to kopia z Piotrkowa. Albo odwrotnie?

    A nie - to ten sam serwer. tzn ten sam adres IP, duzo tresci wspólne,
    ale są róznice.

    A propos - tematy z 15.09
    https://policja.pl/pol/aktualnosci/235792,ROADPOL-Sa
    fety-Days-Zyj-i-ratuj-zycie.html
    https://lodzka.policja.gov.pl/ld/informacje/88628,Dz
    ialania-Predkosc-na-terenie-wojewodztwa-lodzkiego.ht
    ml

    20.09
    https://lodzka.policja.gov.pl/ld/informacje/88763,RO
    ADPOL-Safety-Days-Krajowe-Dzialania-PREDKOSC.html

    Nie pomoglo, albo tak wk* bmw, ze musial przyspieszyc :-)

    J.

  • 210. Data: 2023-10-03 12:24:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 11:31:08 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Jak na razie to pismaki tylko pominęły. Nikt nie jest w stanie przywołać
    > oficjalnego stanowiska (policja, prokuratura), gdzie nie ma wspomnianego
    > BMW.

    No nie - dawałem
    https://piotrkow-trybunalski.policja.gov.pl/ep/infor
    macje/88702,Uwazajcie-na-drogach-dwa-wypadki-smierte
    lne-w-powiecie-piotrkowskim.html

    A później afera się zrobiła, to sie więcej pojawiło.
    Ciągle wydaje mi się, ze w takiej notce redakcja ma prawo do skrótów.

    No i to
    https://lodz.se.pl/rodzina-splonela-zywcem-krzyczeli
    -wolajac-o-pomoc-policja-ujawnia-szczegoly-wypadku-n
    a-a1-aa-QbuX-Cvsk-5mcc.html

    Tu juz musisz się domyslec, albo próbować wyczytac, co pomija policja,
    a cp SE.

    J.