  • 131. Data: 2023-10-02 06:16:50
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tu jest ta pierwsza z 18.09.2023
    > https://piotrkow-trybunalski.policja.gov.pl/ep/infor
    macje/88702,Uwazajcie-na-drogach-dwa-wypadki-smierte
    lne-w-powiecie-piotrkowskim.html

    > Były wypowiedzi policji czy prokuratury po 18.09.2023 bez informacji o BMW?

    BMW w wypowiedziach prokuratury pojawił się po tym jak wyśledzili go
    internauci - z tym że wtedy wychodziło na to że "zachaczył" o kie która
    wcześniej z niewyjaśnionych przyczyn rozbiła sie o barierki.

    Z dużo przypadków.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 132. Data: 2023-10-02 06:17:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nb. to co rodzina tu robi, jest dość osobliwe. Np. ojciec z publicznym
    > wystąpieniem zaraz na początku ujawnienia sprawy. Generalnie wygląda, że
    > rodzina naprawdę wierzy, że gość jest faktycznie niewinny, albo w bardzo
    > dziwny sposób, próbuje mu pomóc uniknąć odpowiedzialności.

    E tam - normalne straszenie prawnikami...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 133. Data: 2023-10-02 06:22:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To jest moje zdanie na temat tego, co piszą, a nie na temat tego, gdzie
    > on jest.

    Owszem jest. Piszą że jest za granicą, ty natomiast twierdzisz że piszą
    głupoty i uważasz, że to nie jest wypowiedź na temat tego że nie jest za
    granicą?

    > Nie zdrowy rozsądek podpowiada, że Niemcy są dla niego krajem, który go
    > nie deportuje, bo on ma tam obywatelstwo. A i może tam liczyć na
    > sensowny proces. Wiecznie się ukrywać nie będzie.

    Akurat nie bylbym taki pewien czy go nie wydadzą. Natomiast przed chwilą
    jeszcze twierdziłeś, że twierdzenia o wyjeździe są głupotą, a sam
    piszesz że niemcy to w sumie minimum jeśli się ukrywa (a się ukrywa).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 134. Data: 2023-10-02 06:50:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > E tam - normalne straszenie prawnikami...

    Myślisz? To musiałby być za przeproszeniem idiotą, bo jesli synalek
    zostanie jednak skazany to będzie to tak fatalny pi-ar dla dowolnego,
    wiekszego biznesu, że może srogo jeszcze kwiczeć. No chyba, że biznes w
    Niemczech a w Polsce tylko jakaś filia.

    --
    Marcin

  • 135. Data: 2023-10-02 07:03:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Myślisz? To musiałby być za przeproszeniem idiotą, bo jesli synalek
    > zostanie jednak skazany to będzie to tak fatalny pi-ar dla dowolnego,

    E tam - zapomną. Przecież nie ma rozbitego bmw w logu. A ty z pamięci
    wymienisz nazwę tej jego firmy? Zresztą zmieni sobie nazwę i już.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 136. Data: 2023-10-02 07:04:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > E tam - zapomną. Przecież nie ma rozbitego bmw w logu. A ty z pamięci
    > wymienisz nazwę tej jego firmy? Zresztą zmieni sobie nazwę i już.

    Jakbym był klientem to bym pewnie skojarzył.

    --
    Marcin

  • 137. Data: 2023-10-02 07:31:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Sep 2023 18:58:43 +0200, Shrek wrote:

    > Ani nie potwierdza że się zderzył z ufo czy ptakiem. Po prosto BMW ani
    > słowa - jakby go nigdy nie było.

    No jak, skoro jednak powyzej jest.

    macje/88702,Uwazajcie-na-drogach-dwa-wypadki-smierte
    lne-w-powiecie-piotrkowskim.html

    > Ale zdjęcie nie jest od policjantów a od pismaków.

    Mowisz?
    Takie publikowanie chyba zgody wymaga, a watpie aby policji sie
    chcialo. W dodatku to 2 dni po wypadku - pismaki chyba jeszcze nic nie
    opublikowały.
    I przy wypadku ich nie było - wiec czy to nie od policji?
    Albo od SP ?

    Na niektorych fotkach w SE
    https://lodz.se.pl/galeria/makabra-na-a1-troje-ludzi
    -splonelo-w-samochodzie/gg-VGW7-fNxQ-6LHg/gp-SzPY-Xj
    uN-Jbhs
    jest logo "POLSKIE DROGI ZELLO", ale na tym z jednym z BMW nie ma.
    Jest na drugim.

    > Tfu - pierdolone
    > pismaki. Nieznajo ustaleń a wenszo i kombinujo - i problemy same przez
    > nich som!

    > Ale wiedziałem że tam było BMW.

    >I wiedziałem że zapierdalało.
    >I widziałem filmik z wypadku, mimo że mnie w kraju nie było.

    Ale nie 16-go na miejscu wypadku.

    >A policja nawet nie wiedziała o BMW:P Noż kurwa jak?

    Nie wiedziała, a fotkę własnie BMW dała.
    No chyba, ze jak to Robert sugeruje - z ostrożności.
    Jak im cos zarzucą, to sie wyciagnie i "nic nie ukrywalismy".
    A moze zemsta terenowych policjantów ? :-)

    > Nie no - nic się nie da zrobić - umorzonko! Co się musi właściwie stać,
    > żeby policja była w stanie coś ustalić? Ktoś musiałby wyjebać z
    > granatnika na komendzie - a nie, wróć.

    a) musi byc opinia bieglego,
    b) jak widzisz filmy sie znalazly,
    c) i czarne skrzynki ... no wlasnie, policja jezdziła szukac wraku,
    czy nie musiała, bo BMW zabezpieczono na "policyjnym" parkingu ?

    > I to dopiero jak przenieśli śledztwo do okregówki...

    Bo dopiero wtedy ekspertyzy byly.

    > Przeanalizowali i gonią jak już się ludzie wkurwili przed wyborami. A i
    > tak na końcu okaże się że spiedolili zbieranie śladów albo co i koleś za
    > nic nie odpowie.

    Na razie jak sie domyslam, opinia jest.
    Teraz sie moze okazac, ze biegły naginał za bardzo ...

    J.

  • 138. Data: 2023-10-02 07:39:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Sep 2023 21:30:34 +0200, Shrek wrote:

    > Policja chyba sama z siebie wydała komunikat w którym jedego samochodu
    > brakowało.

    Nie komunikat, chyba ze znajdziesz, tylko taką notkę "ku przestrodze",
    o dwóch wypadkach. Wiec zrozumiale, ze lakonicza i bez szczegółow.

    > Spotkałeś się z taką sytuacją że zderzyły się dwa samochody,
    > w jednym cała rodzina spłonęła żywcem i jakoś policja zapomniała
    > powiedzieć o drugim?

    > Aha...

    No ale czyz nie tego sie domagasz? Stoi rozbita Kia, a 200m dalej
    rozbite BMW. W dobrych ukladach jeszcze pare innych rozbitych aut
    bedzie.
    I co - aresztowac wszystkich na 3 miesiace, a potem sie okaze, ze np
    kierowca w Kia zasnął?

    J.

  • 139. Data: 2023-10-02 07:47:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-02, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > bedzie.
    > I co - aresztowac wszystkich na 3 miesiace, a potem sie okaze, ze np

    "Według obecnego stanu wiedzy w wypadku uczestniczyły dwa pojazdy [..] i
    bmw, którego rola jest wyjasniana". Chyba ich takie stwierdzenie nie
    przerasta? A czy aresztować powinno wynikać ze wstepnych ustaleń i
    prawdopodobieństwa mataczenia/ucieczki.

    --
    Marcin

  • 140. Data: 2023-10-02 09:27:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 02.10.2023 o 06:16, Shrek pisze:

> [...]
    > internauci - z tym że wtedy wychodziło na to że "zachaczył" o kie która
    > wcześniej z niewyjaśnionych przyczyn rozbiła sie o barierki.

    Tu jest informacja prokuratury.

    https://www.gov.pl/web/po-piotrkow-trybunalski/infor
    macja-prokuratury-okregowej-w-piotrkowie-trybunalski
    m-w-sprawie-wypadku-na-autostradzie-a1

    Zabierają głos z powodu zainteresowania opinii publicznej. Jest o BMW. A
    jest jakiś materialny ślad co mówili przed tą informacją?

    Robert