  • 1. Data: 2003-04-29 22:00:45
    Temat: Czy TBS moze odmowic?
    Od: Daniellek <d...@f...net>

    Mam wątpliwą przyjemność mieszkać w jednym z krakowskich TBS'ów
    (tbs kliny-zacisze), po początkowych przejściach (wieczne opóźnianie
    terminów oddania mieszkań itp) udało mi się zamieszkać w końcu w tym
    mieszkaniu.
    Ostatnio (po 2 miesiącach czekania i wydzwaniania po telewizjach kablowych)
    zdecydowałem się na założenie Cyfry+, niestety z balkonu nie mam zasięgu,
    gdyż nieszczęśliwie jestem zasłonięty przez róg bloku.
    W związku z tym złożyłem pismo o 'podanie warunków technicznych
    do zainstalowania anteny na dachu' motywując to tym że z balkonu nie
    mam zasięgu C+.
    Dostałem w odpowiedzi takie pismo:
    tbs informuje że nie dopuszcza montażu na dachach budynków indywidualnych
    anten telewizyjnych. Zastrzeżenie to podyktowane jest troską o właściwy
    stan techniczny (szczelność) dachów budynków oraz względy
    architektoniczne zabudowy osiedla.

    Pytanie właściwe: Czy oni mogą mi odmówić zgody?

    Osobiście mnie to drze czy to będzie na dachu czy na ścianie czy gdziekolwiek
    indziej, po prostu mam dość mieszkania na pustyni gdzie wszyscy umywają
    ręce od wszystkiego (tpsa nie podłączyła osiedla bo TBS na to leje,
    netia też ma gdzieś telefon jednego zainteresowanego - więc trzeci
    miesiąc nie ma nawet telefonów, nie mówiąc o internecie - ten post ślę
    przez gprs..., w sprawie kablówki, tbs też umywa ręce - instalację
    zrobiliśmy a o anteny zbiorcze czy kablówki niech się sami mieszkańcy
    martwią)

    [FUT warning!]

    --
    Daniellek z końca świata w ...Krakowie

  • 2. Data: 2003-04-29 22:20:31
    Temat: Re: Czy TBS moze odmowic?
    Od: "Justysi@W" <j...@p...fm>

    > --
    > Daniellek z końca świata w ...Krakowie

    Witam!!!

    Przepraszam, ze nie na temat ale ja bylam swiecie przekonana, ze Krakow
    to cywilizowane miasto i tam sie tak ludzi nie traktuje.

    Okropnosc!!!

    A nie mozna z tym cos zrobic? Isc gdzies na skarge albo cos podobnego?

    Zalamalam sie, ze w TBS-ach sa tacy bezduszni ludzie..???? Bylam swiecie
    przekonana, ze to jest dla ludzi a nie dla kasy.....

    Justysi@W z miasta nad Brdą

    j...@p...fm
    "--Kot nie porzuca łapania myszy mimo wynalezienia łapek. Irzykowski K."--

  • 3. Data: 2003-04-30 05:47:00
    Od: "eliza" <e...@p...onet.pl>

    Nie wiem, jaki masz status mieszkania, niesety, ale jeżeli nie jest to Twoja
    pełna właśność to chyba nie macie praw do budynku (nie wiem jak to powinno
    brzmieć poprawnie) - tzn. dam na przykłąd taką sytuację - ja mieszkam w
    budynku, gdzie wszystkie mieszkania są "hipoteczne", tworzymy wspólnotę,
    cały blok jest naszą właśnością. W tym przypadku obowiązuje nas tylko i
    wyłącznie uchwała wspólnoty. Na początku, kiedy nie było jeszcze przekazania
    mieszkań to developer był właścicielem budynku i niesety miał prawo sie nie
    zgodzić na instalacje anten na dachu (podawał dokładnie te same powody). Po
    przekazaniu mieszkań wspólnota ma prawo podejmować decyzje, ale także bierze
    na siebie odpowiedzialność za podejmowane działania.

    Jeżeli więc u Was TBS jest właścicielem bloku (jako budynku) to niestety ma
    on do tego prawo.

    pozdrawiam i zyczę powodzenia w walce ...

  • 4. Data: 2003-04-30 06:32:01
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Daniellek" <d...@f...net> napisał w wiadomości
    (...)
> [...]
    > netia też ma gdzieś telefon jednego zainteresowanego - więc trzeci
    > miesiąc nie ma nawet telefonów, nie mówiąc o internecie - ten post ślę

    Pierwsze słyszę. Z telefonem nie było problemu, a mieszkam tam od początku.
    (już nie pamiętam, troche czekaliśmy, ale mamy go już od bardzo dawna...)
    A jeśli chodzi o internet, to od paru miesięcy kafejka dotarcza internet.
    Może odwiedź ich i zapytaj.
    A w ogóle to mieszkańcy mają nawet swoja grupe dyskusyjna...
    Jest siec intranetowa. Może nie dziala to wszystko bardzo szybko, ale wiesz
    za 42 złotych...
    Działa współdzielenie zasobów. Wymiana plików... Wszystko jak trzeba.

    > przez gprs..., w sprawie kablówki, tbs też umywa ręce - instalację
    > zrobiliśmy a o anteny zbiorcze czy kablówki niech się sami mieszkańcy
    > martwią)

    W naszym bloku antena zbiorcza jest od początku. Telewizja odbiera bez
    zadnego problemu. Chyba 4 kanały, o kablówce nic nie wiem, mało oglądam TV.

    Ale poza tym, to oczywiście administracja to nieuzyte dranie robiące
    problemy na kazdym kroku. To prawda.
    Zainicjowana przez mieszkańców, społeczna inicjatywa zorganizowania placu
    zabaw dla dzieci nie wypaliła właśnie z powodu administracji. Wszystko było
    załatwione, finanse zorganizowane. Wystarczyła tylko dobra wola i podpis
    administracji. takich tematów jest więcej. Latarnie, czy ławki na osiedlu...
    No ale cóż - nie mozna mieć wszystkiego. :-) Poza tym ja np. mam
    upierdliwych sąsiadów nad sobą... Ale bez przesady. Nie jest znowu aż tak
    tragicznie...

    tomekk,
    moderator http://groups.yahoo.com/group/kliny

  • 5. Data: 2003-04-30 13:14:39
    Od: Daniellek <d...@f...net>

    Dnia Wed, 30 Apr 2003 08:32:01 +0200, tomekk <g...@p...com> wystukał(a):
> [...]
    > za 42 złotych...
    > Działa współdzielenie zasobów. Wymiana plików... Wszystko jak trzeba.

    Nie powiedziałem że mieszkam na osiedlu kliny (bo nie mieszkam).
    Os. Halszki - pierwsze bloki (m.in ten w którym ja mieszkam)
    oddane w styczniu 2003.

    > W naszym bloku antena zbiorcza jest od początku. Telewizja odbiera bez
    > zadnego problemu. Chyba 4 kanały, o kablówce nic nie wiem, mało oglądam TV.

    4 kanały to mi też odbierają, tyle że mnie średnio bawi oglądanie ich w kółko
    szczególnie że nic ciekawego tam nie idzie :)

    --
    Daniellek

  • 6. Data: 2003-04-30 13:27:13
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    > Nie powiedziałem że mieszkam na osiedlu kliny (bo nie mieszkam).
    > Os. Halszki - pierwsze bloki (m.in ten w którym ja mieszkam)
    > oddane w styczniu 2003.

    Wydawalo mi sie ze widzialem kliny-zacisze, to mnie zmylilo...

    TV.

    > 4 kanały to mi też odbierają, tyle że mnie średnio bawi oglądanie ich w
    kółko
    > szczególnie że nic ciekawego tam nie idzie :)

    to ja nie wiem co ty bys chcial w antenie zbiorczej? Canal+?
    Ja sie na tym nie znam i tak ogladam TV raz na tydzien.
    Mam internet :-)

    t.