    From: Daniellek <d...@f...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.regionalne.krakow
    Subject: Czy TBS moze odmowic?
    Date: Wed, 30 Apr 2003 00:00:45 +0200

    Mam wątpliwą przyjemność mieszkać w jednym z krakowskich TBS'ów
    (tbs kliny-zacisze), po początkowych przejściach (wieczne opóźnianie
    terminów oddania mieszkań itp) udało mi się zamieszkać w końcu w tym
    mieszkaniu.
    Ostatnio (po 2 miesiącach czekania i wydzwaniania po telewizjach kablowych)
    zdecydowałem się na założenie Cyfry+, niestety z balkonu nie mam zasięgu,
    gdyż nieszczęśliwie jestem zasłonięty przez róg bloku.
    W związku z tym złożyłem pismo o 'podanie warunków technicznych
    do zainstalowania anteny na dachu' motywując to tym że z balkonu nie
    mam zasięgu C+.
    Dostałem w odpowiedzi takie pismo:
    tbs informuje że nie dopuszcza montażu na dachach budynków indywidualnych
    anten telewizyjnych. Zastrzeżenie to podyktowane jest troską o właściwy
    stan techniczny (szczelność) dachów budynków oraz względy
    architektoniczne zabudowy osiedla.

    Pytanie właściwe: Czy oni mogą mi odmówić zgody?

    Osobiście mnie to drze czy to będzie na dachu czy na ścianie czy gdziekolwiek
    indziej, po prostu mam dość mieszkania na pustyni gdzie wszyscy umywają
    ręce od wszystkiego (tpsa nie podłączyła osiedla bo TBS na to leje,
    netia też ma gdzieś telefon jednego zainteresowanego - więc trzeci
    miesiąc nie ma nawet telefonów, nie mówiąc o internecie - ten post ślę
    przez gprs..., w sprawie kablówki, tbs też umywa ręce - instalację
    zrobiliśmy a o anteny zbiorcze czy kablówki niech się sami mieszkańcy
    martwią)

    [FUT warning!]

    --
    Daniellek z końca świata w ...Krakowie