  • 1. Data: 2003-04-29 21:21:02
    Temat: Bardzo proszę o pomoc...
    Od: "Agent CIA" <a...@w...pl>

    Bardzo proszę o pomoc, gdyż w kwestii prawa jestem zielony. Otóż duża grupa
    mieszkańców ma internet drogą radiową, to znaczy do USB jest podłączony
    Wireless USB Adapter, a na dachu budynków są anteny zbiorcze. Dotychczas
    wszystko ładnie działało, nikt się nie czepiał. Obecnie na teren osiedla
    weszła inna firma o znacznie gorszej ofercie i wyższych cenach. A zarząd
    spółdzielni bez porozumienia z mieszkańcami wziął i z nią zawiązał umowę, a
    mojej obecnej kazał się wyniesć, mimo iż przedtem nie protestował przeciwko
    instalacją. Nowa firma po prostu dostarczy zarządowi więcej forsy. Niestety
    nikt się nie liczy z mieszkańcami. Mam pytanie. Czy można złożyć przeciwko
    zarządowi pozew w sadzie jako grupa mieszkańców jako że zarząd działa na ich
    szkodę? Przeciwko komu konkretnie? Prezesowi? Jakie dowody można by
    przedstawić i jakie są szane na wygranie sprawy? Jak się do tego najlepiej
    zabrać?? Czy też lepiej złożyć petycję i próbować na gwałt jakimś sposobem
    odwołać zarząd? Do jakiej instytucji można się poskarżyć? Lub też czym można
    postraszyć zarząd?

  • 2. Data: 2003-04-30 05:05:06
    Temat: Dodatek: Bardzo proszę o pomoc...
    Od: "Agent CIA" <a...@w...pl>

    Dodam, że poprzednio od ponad 2 lat zarząd podpisywał umowę Z_TYMI_FIRMAMI
    które nie miały zamiaru nic robić w najbliższym czasie, uzasadniając to
    niskim zainteresowaniem Internetem. Były to firmy o wybitnie wygórowanych
    abonamentach. A gdy jakaś firma podłączyła już pół osiedla, to spółdzielnia
    każe się jej wynosić. Jedno jest gwarantowane - ten zarząd nie zostanie już
    ani jednej kadencji dłużej. Wnioskuje z tego, że być może została dana
    łapówa - zawiązanie umowy z całkiem firmą do kitu, która jeszcze nic nie
    robiła, a kazanie się wynosić orządnej o dobrej renomie. Myślę, czy nie
    byłoby rozsądne zawiadomienie prokuratury o podejrzeniu łapownictwa - moja
    obecna firma to sp. z.o.o. i jak zbankrutuje, to stracę np. cały koszt
    instalacji.

  • 3. Data: 2003-04-30 11:35:07
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc...
    Od: PACTUM INKASSO <p...@b...pl>

    Agent CIA wrote:

> [...]
    > gwałt jakimś sposobem odwołać zarząd? Do jakiej instytucji można się
    > poskarżyć? Lub też czym można postraszyć zarząd?
    wydaje mi się że sprawa jest prosta,
    po pierwsze firma usuwana niech zarząda odszkodowania, bo traci korzyści
    po drugie zarząd powołją członkowie słódzielni o oni mogą go
    odwołać.Powiedzieć że zwołacie walne zgromadzenie i zostanie
    odwołany,Prezes waszej spółdzielni nie zezwala na swobodną konkurencje i
    ogranicza dostęp ludzi do internetu. Nie może tego robić
    W razie czego prosze o ontakt na maila
    --
    PACTUM INKASSO
    doradztwo w zakresie wierzytelności

  • 4. Data: 2003-04-30 17:25:40

    dodajcie jeszcze, że działa na szkodę członków spółdzielni (stracicie opłatę
    instalacyjną, wyższe abonamenty itd...)