    From: "tomekk" <g...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy TBS moze odmowic?
    Date: Wed, 30 Apr 2003 08:32:01 +0200

    Użytkownik "Daniellek" <d...@f...net> napisał w wiadomości
    news:slrnbattgd.1mk.daniel@mx.tera.com.pl...
    (...)
    > Pytanie właściwe: Czy oni mogą mi odmówić zgody?
    >
    > Osobiście mnie to drze czy to będzie na dachu czy na ścianie czy
    gdziekolwiek
    > indziej, po prostu mam dość mieszkania na pustyni gdzie wszyscy umywają
    > ręce od wszystkiego (tpsa nie podłączyła osiedla bo TBS na to leje,
    > netia też ma gdzieś telefon jednego zainteresowanego - więc trzeci
    > miesiąc nie ma nawet telefonów, nie mówiąc o internecie - ten post ślę
    (...)

    Pierwsze słyszę. Z telefonem nie było problemu, a mieszkam tam od początku.
    (już nie pamiętam, troche czekaliśmy, ale mamy go już od bardzo dawna...)
    A jeśli chodzi o internet, to od paru miesięcy kafejka dotarcza internet.
    Może odwiedź ich i zapytaj.
    A w ogóle to mieszkańcy mają nawet swoja grupe dyskusyjna...
    Jest siec intranetowa. Może nie dziala to wszystko bardzo szybko, ale wiesz
    za 42 złotych...
    Działa współdzielenie zasobów. Wymiana plików... Wszystko jak trzeba.

    > przez gprs..., w sprawie kablówki, tbs też umywa ręce - instalację
    > zrobiliśmy a o anteny zbiorcze czy kablówki niech się sami mieszkańcy
    > martwią)

    W naszym bloku antena zbiorcza jest od początku. Telewizja odbiera bez
    zadnego problemu. Chyba 4 kanały, o kablówce nic nie wiem, mało oglądam TV.

    Ale poza tym, to oczywiście administracja to nieuzyte dranie robiące
    problemy na kazdym kroku. To prawda.
    Zainicjowana przez mieszkańców, społeczna inicjatywa zorganizowania placu
    zabaw dla dzieci nie wypaliła właśnie z powodu administracji. Wszystko było
    załatwione, finanse zorganizowane. Wystarczyła tylko dobra wola i podpis
    administracji. takich tematów jest więcej. Latarnie, czy ławki na osiedlu...
    No ale cóż - nie mozna mieć wszystkiego. :-) Poza tym ja np. mam
    upierdliwych sąsiadów nad sobą... Ale bez przesady. Nie jest znowu aż tak
    tragicznie...

    tomekk,
    moderator http://groups.yahoo.com/group/kliny