  • 1. Data: 2003-04-29 21:02:54
    Temat: allegro:)
    Od: "jonas" <_...@p...onet.pl>

    Zjawili sie nagle:), z postanowieniem o zadaniu
    wydania rzeczy ( w razie odmowy - przeszukanie). Przedmiotem intensywnego
    dochodzenia byl przedmiot zakupiony 'na' Allegro. Kwota transakcji 54 Pln,
    wartosc rynkowa przedmiotu ok. 80Pln. Art.305 pkt 1 ust. o prawie wlasnosci
    przemyslowej - wyglada na to ze nieswiadomie stalem sie posiadaczem
    podrobki. Sugerowali, ze jezeli prokurator, o ile bedzie to wskazane moze
    zajac mi Hdd, w celu zabezpieczenia korespondencji z kontrahentem (sic!).
    Duza dawka humoru, sugeruje jednak wzmozona ostroznosc przy zakupach na
    Allegro.

    P.S. Czego wlasciwie powinienem zadac od sprzedajacego, aby wykluczyc
    mozliwosc zaistnienia takich przykrych niespodzianek w przyszlosci?

  • 2. Data: 2003-04-29 21:36:16
    Temat: Re: allegro:)
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "jonas" <_...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > zajac mi Hdd, w celu zabezpieczenia korespondencji z kontrahentem (sic!).
    > Duza dawka humoru, sugeruje jednak wzmozona ostroznosc przy zakupach na

    A właściwie to jak ten przedmiot zakupiony na allegro się nazywał?

  • 3. Data: 2003-04-29 22:10:26
    Od: "jonas" <_...@p...onet.pl>

    > A właściwie to jak ten przedmiot zakupiony na allegro się nazywał?

    Wlasciwie to przedmiotem byla ''markowa'' zapalniczka...

  • 4. Data: 2003-04-29 22:34:56
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Wlasciwie to przedmiotem byla ''markowa'' zapalniczka...
    > Czego wlasciwie powinienem zadac od sprzedajacego, aby wykluczyc
    > mozliwosc zaistnienia takich przykrych niespodzianek w przyszlosci?

    Tego co zwykle potwierdza oryginalność.
    W przypadku zapalniczki, to ciężko coś żądać, chyba, że wiesz, że coś
    powinno być dołączone, jakiś dokument itp.
    .
    To tak jak z samochodem. Kupujesz, a potem okazał się kradziony.
    Jeśli nie miałeś świadomości, że kupujesz podróbkę, to raczej spałbym
    spokojnie.
    no może trochę nerwów ci zszarpią niebiescy i ci tam wyżej postawieni.

  • 5. Data: 2003-04-29 23:39:21
    Od: "Piotr C." <p...@m...com>

    Użytkownik "jonas" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zjawili sie nagle:), z postanowieniem o zadaniu
    > wydania rzeczy

    Mnie interesuje inna rzecz. Bo sytuacja jest taka, że wszczęto postępowanie
    przeciwko sprzedającemu. Pytanie jest jednak takie: w jaki sposób (dlaczego)
    wzięli się za niego? Ktoś z kupujących doniósł? Ludzie z allegro wyszukują
    podejrzane aukcje i sami zgłaszają? (wtedy musieliby chyba dostarczać co
    miesiąc cały karton zgłoszeń).

    pozdr.

  • 6. Data: 2003-04-30 08:48:46
    Od: "Piotr/inw" <i...@a...wytnij.alto.com.pl>

    >Ludzie z allegro wyszukują
    > podejrzane aukcje i sami zgłaszają? (wtedy musieliby chyba dostarczać co
    > miesiąc cały karton zgłoszeń).

    Karton musiałby być po telewizorze z ekranem wielkości ekranu kinowego:)

    Piotr