  • 1. Data: 2003-04-29 22:00:17
    Temat: samowolka budowlana
    Od: "Maciej Szyszko" <t...@N...gazeta.pl>

    witajcie,
    mam taki maly problem, ktos na naszym osiedlu wycial drzewa i zaczal sobie
    cos budowac, juz wylane sa fundamenty. Nie ma zadnej tabliczki infomacyjnej o
    wykonawcy ani obiekcie. Gdzie mozemy zlozyc powiadomienie o tym dziwnym
    zjawisku? Czy zajmuje sie tym straz miejska? dziekuje

  • 2. Data: 2003-04-30 01:26:14
    Temat: Re: samowolka budowlana
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego.

  • 3. Data: 2003-04-30 07:07:54
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Maciej Szyszko" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykonawcy ani obiekcie. Gdzie mozemy zlozyc powiadomienie o tym dziwnym
    > zjawisku? Czy zajmuje sie tym straz miejska? dziekuje

    nadzór budowlany w powiecie
    pzdr, JarekM