    From: "eliza" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy TBS moze odmowic?
    Date: Wed, 30 Apr 2003 07:47:00 +0200
    Sender: e...@p...onet.pl@poleska-2.lanet.wroc.pl

    Nie wiem, jaki masz status mieszkania, niesety, ale jeżeli nie jest to Twoja
    pełna właśność to chyba nie macie praw do budynku (nie wiem jak to powinno
    brzmieć poprawnie) - tzn. dam na przykłąd taką sytuację - ja mieszkam w
    budynku, gdzie wszystkie mieszkania są "hipoteczne", tworzymy wspólnotę,
    cały blok jest naszą właśnością. W tym przypadku obowiązuje nas tylko i
    wyłącznie uchwała wspólnoty. Na początku, kiedy nie było jeszcze przekazania
    mieszkań to developer był właścicielem budynku i niesety miał prawo sie nie
    zgodzić na instalacje anten na dachu (podawał dokładnie te same powody). Po
    przekazaniu mieszkań wspólnota ma prawo podejmować decyzje, ale także bierze
    na siebie odpowiedzialność za podejmowane działania.

    Jeżeli więc u Was TBS jest właścicielem bloku (jako budynku) to niestety ma
    on do tego prawo.

    pozdrawiam i zyczę powodzenia w walce ...