  • 101. Data: 2012-05-20 22:16:26
    Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 20 May 2012 22:14:01 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A ja ze 3, głównie po napoje w Carrefourze.
    >Były tańsze niż na dworcu.

    Dziwne nie jest.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 102. Data: 2012-05-20 22:31:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:q4kir7tr5rgnft9e73k8f26almapear7b7@4ax.
    com...

    > Nie, ale ma zapłacić od tego podatek.

    Od dojazdu na parking?
    Nie do obrony przed żadnym sądem.

    >Mnie się nie pytaj, bo
    > przytoczyłem Ci interpretację US

    Co zrobiłeś?
    Niby tutaj:
    "Tak przeczytałem w jakiejś tam interpretacji US."

    To było przytoczenie?
    LOL !!!
    Przecież mogłeś że sto razy nie zrozumieć co piszą, nie wyczaić braku
    analogii itd
    Dopóki nie zobaczę tekstu źródłowego, to taki zwrot jest tylko czczą
    gadaniną.

  • 103. Data: 2012-05-21 01:24:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jp3eud$qcs$1@inews.gazeta.pl>,
    "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:

    > Powitanko,

    > Ale nie jedzie tam gdzie trzeba i wtedy jak trzeba. Do tego jest drozszy
    > niz przejazd samochodem,
    To akurat nieprawda.

    >znacznie wolniejszy,
    > niewygodny, duszny i
    OK, to zalezy... Ale od tego sa rowery...

    > trudno przewiesc cos wiekszego.
    A, to prawda. Ale od tego sa taksowki.

    --
    TA

  • 104. Data: 2012-05-21 08:49:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    janusz_kk1 wrote:

    > To ty się obudź, socjalizm jest wkoło na całego,
    > kapitalizm to masz w chinach, no może trochę w usa.

    jeśli to co jest w Chinach jest wg ciebie kapitalizmem to bardzo dziękuję...

    kolejny pożyteczny idiota

  • 105. Data: 2012-05-21 10:29:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 20 May 2012 21:49:59 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    wystukał:

    telefon też narusza?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 106. Data: 2012-05-21 11:45:28
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Socjalizm? Chłopie, w jakim świecie ty żyjesz?

    Decydują za ciebie pod przymusem kto dostanie twoje pieniądze? Tak? To jest
    socjalizm. Jeśli nie, to daj adres gdzie ty żyjesz :)

    > Hehe, darmowa oświata była dobra, dopóki sam z niej korzystałeś, a teraz
    > szkoda pieniędzy.

    yyyy darmowa? Tzn nauczyciel za darmo pracuje? Na takie "darmo" mnie nie
    stać po prostu, za biedny jestem i wole płacić, aby taniej było :) Takie to
    paradoksy Panie :)
    Policz se ile kosztuje utrzymanie studenta :) Ale nie rób tego na trzeźwo
    :))
    Pomyśl ilu jest ludzi, którzy niczym sie nie interesują, ale idą na studia
    bo "darmo". A wszyscy my na nich płacimy, czy studia sie robi czy nie. To
    jest sprawiedliwość społeczna, kiedy rodzina ze wsi nie ma co jeść, ale musi
    wyskrobać sianko dla gośćia z dużego miasta, który to se zrobi politologie,
    aby mgr'er przed kumplami sie pochwalić :) Bardzo sprytny system... taki
    dobry, opiekuńczy i sprawiedliwy. Dzięki niemu wszystkim nam Polakom żyje
    się cudownie i wszystko jest darmo!

    > Czwartek, a ty już pijany.

    na trzeźwo tego znieść sie nie da....

    M.

  • 107. Data: 2012-05-21 12:47:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 May 2012, masti wrote:

    > Dnia pięknego Sun, 20 May 2012 21:49:59 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    > wystukał:

    > telefon też narusza?

    Oczywiscie.
    Tylko nie ma nakazu niewyłacznia telefonów, jak ktos godzi się
    na niewyłaczanie, to z reguły działa to tak że jemu za to płaca,
    w tym "za utratę prywatnosci", a nie tak, że on musi płacic
    za to że nie ma prawa wyłaczać :P

    Przecież to zaczyna przypominać sprawę uprzatania sniegu: najpierw
    państwo po dobroci tłumaczy obywatelom: "wicie rozumicie, państwo
    jest wam potrzebne, żeby różne społecznie potrzebne rzeczy wam
    zrobić, musicie płacić podatki".
    A potem państwo mówi "a teraz będziecie płacić podatki na to,
    żebymy was pilnowali, żebyscie sami sprzatneli ten snieg, do
    tego zapiszemy że my mamy go wywozic, ale nic nam nie zrobicie
    jak nie wywieziemy" :P

    pzdr, Gotfryd

  • 108. Data: 2012-05-21 17:48:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > telefon też narusza?

    Wymóg rejestracji narusza

  • 109. Data: 2012-05-21 17:50:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl>

    > UEFA to organizacja non-profit.

    Ja też jestem non-profit

  • 110. Data: 2012-05-21 21:31:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world>

    > To akurat nieprawda.

    > OK, to zalezy... Ale od tego sa rowery...

    > A, to prawda. Ale od tego sa taksowki.

    Zostały Ci jeszcze skutery, hulajnogi, wrotki, rolki i piechtochody