    From: "MarlonB" <z...@w...kon>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Date: Mon, 21 May 2012 11:45:28 +0200

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:jp5819$kbg$2@inews.gazeta.pl...

    > Socjalizm? Chłopie, w jakim świecie ty żyjesz?

    Decydują za ciebie pod przymusem kto dostanie twoje pieniądze? Tak? To jest
    socjalizm. Jeśli nie, to daj adres gdzie ty żyjesz :)

    > Hehe, darmowa oświata była dobra, dopóki sam z niej korzystałeś, a teraz
    > szkoda pieniędzy.

    yyyy darmowa? Tzn nauczyciel za darmo pracuje? Na takie "darmo" mnie nie
    stać po prostu, za biedny jestem i wole płacić, aby taniej było :) Takie to
    paradoksy Panie :)
    Policz se ile kosztuje utrzymanie studenta :) Ale nie rób tego na trzeźwo
    :))
    Pomyśl ilu jest ludzi, którzy niczym sie nie interesują, ale idą na studia
    bo "darmo". A wszyscy my na nich płacimy, czy studia sie robi czy nie. To
    jest sprawiedliwość społeczna, kiedy rodzina ze wsi nie ma co jeść, ale musi
    wyskrobać sianko dla gośćia z dużego miasta, który to se zrobi politologie,
    aby mgr'er przed kumplami sie pochwalić :) Bardzo sprytny system... taki
    dobry, opiekuńczy i sprawiedliwy. Dzięki niemu wszystkim nam Polakom żyje
    się cudownie i wszystko jest darmo!

    > Czwartek, a ty już pijany.

    na trzeźwo tego znieść sie nie da....

    M.