  • 1. Data: 2012-05-15 17:14:22
    Temat: Chichot prawa
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Chichot prawa:
    "... skazał sąd Jana S. za przywiezienie do Polski szkodliwych
    odpadów... [...] S., który jest bratem b. senatora PiS Tadeusza
    Skorupy..."
    :-D

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/krakow/brat-sen
    atora-zwozil-odpady,1,5131065,region-wiadomosc.html

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-05-15 21:05:26
    Temat: Re: Chichot prawa
    Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org>

    wtorek, 15 maja 2012 17:14. carbon entity 'Zbynek Ltd.'
    <s...@p...onet.pl>
    contaminated pl.soc.prawo with the following letter:

> [...]
    > "... skazał sąd Jana S. za przywiezienie do Polski szkodliwych
    > odpadów... [...] S., który jest bratem b. senatora PiS Tadeusza

    Dobrze, że mam inne nazwisko niż mój brat ;)

    http://lordwinterisle.blogspot.com/

  • 3. Data: 2012-05-15 21:13:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.05.2012 17:14, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > "... skazał sąd Jana S. za przywiezienie do Polski szkodliwych
    > odpadów... [...] S., który jest bratem b. senatora PiS Tadeusza

    Oj, toż to klasyk... "Mirosław H., syn polskiego kosmonauty"...
    (czy jak tam jego syn miał na imię...)

  • 4. Data: 2012-05-16 14:24:37
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Jakub A. Krzewicki* napisał(-a):

    > Dobrze, że mam inne nazwisko niż mój brat ;)

    A kto wyszedł "za mąż"? Ty, czy on? :-P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2012-05-16 16:16:50
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-05-16 14:24, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > A kto wyszedł "za mąż"? Ty, czy on? :-P

    Jak się ma brata-polityka, to wszystkie środki są usprawiedliwione... :)

    Poza tym, może nie wiesz, ale zmienić nazwisko jest bardzo łatwo. Np. na
    dowolne "od dawna używane". Ktoś tu niedawno pisał o kimś Imię: Herold
    Królestwa, nazwisko: Teokracji Teokracjusz. A wziąć przy ożenku nazwisko
    żony, to już pryszcz. Bezkosztowo. W końcu podobno mamy
    równouprawnienie. Nie?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 6. Data: 2012-05-16 18:57:37
    Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org>

    środa, 16 maja 2012 14:24. carbon entity 'Big Jack' <a...@b...zz>
    contaminated pl.soc.prawo with the following letter:

    > A kto wyszedł "za mąż"? Ty, czy on? :-P

    A od kiedy to straciłeś ludzkie pojęcia i szamiesz z podłogi pod bardachą
    :-P

    http://lordwinterisle.blogspot.com/

  • 7. Data: 2012-05-16 18:58:28
    Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org>

  • 8. Data: 2012-05-16 23:47:42
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości

    > Oj, toż to klasyk... "Mirosław H., syn polskiego kosmonauty"...
    > (czy jak tam jego syn miał na imię...)

    Podobnie było też z którymś W., synem byłego prezydenta. :-)

    Piotr

  • 9. Data: 2012-05-17 09:41:19
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *maruda* napisał(-a):

> [...]
    > Herold Królestwa, nazwisko: Teokracji Teokracjusz. A wziąć przy
    > ożenku nazwisko żony, to już pryszcz. Bezkosztowo. W końcu podobno

    To wszystko wiem, ale widać nie chwyciłeś żartobliwego tonu mojego
    pytania. BTW, Herold Królestwa etc. - nie przeszło.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675