  • 91. Data: 2012-05-20 14:38:04
    Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 18-05-2012 o 12:24:41 kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Socjalizm? Chłopie, w jakim świecie ty żyjesz?
    To ty się obudź, socjalizm jest wkoło na całego,
    kapitalizm to masz w chinach, no może trochę w usa.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 92. Data: 2012-05-20 21:47:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com>

    > Za dwa lata będziesz miał viatole w prywatnych osobówkach i co im zrobisz?
    > Wyjedziesz na Tonga?

    Jak dzisiaj na to pozwolisz to jutro na pewno będziesz miał. A tak to
    jeszcze się okaże.

  • 93. Data: 2012-05-20 21:49:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > a w jaki to sposób?

    A jak używać via... bez utraty prywatności ?

  • 94. Data: 2012-05-20 22:00:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 19 May 2012 11:48:52 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Np. PH który na codzień jeździ po klientach, a nie siedzi przy biurku w
    >zakładzie, spokojnie może traktować dojazd do siedziby firmy jako jeszcze
    >jeden wyjazd służbowy.

    Dojazd do pracy tak, ale już powrót do domu niekoniecznie. Tak
    przeczytałem w jakiejś tam interpretacji US.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 95. Data: 2012-05-20 22:07:52
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 19 May 2012 09:00:14 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Podróżujący parkingami nie bardzo parkingów potrzebują, a to centrum wygląda
    >że głównie dla nich jest zrobione.

    Na to wygląda. Bo ja w ZT byłem raz. I to przez całe 3 minuty ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 96. Data: 2012-05-20 22:08:26
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 18 May 2012 12:42:22 +0200, WW <w...@v...pl> wrote:

    >Może niewielu wie, że UEFA - to prywatna firma!!!!

    UEFA to organizacja non-profit.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 97. Data: 2012-05-20 22:09:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Damian Skrycki" <s...@g...pl>

    > Ale na takiej samej zasadzie można wnosić o zlikwidowanie miejsc
    > parkingowych w centrum, bo po co one kierowcą autobusów. Nie kierowcy tych
    > pojazdów, a pasażerowie są faworyzowani.

    A to wcale nie jest takie pewne. Gdy autobus zatrzymuje się na przystanku
    wszyscy inni jadą, więc dopiero zakaz ruchu dla tych innych zapewnia
    uprzywilejowanie pasażerów pojazdu uprzywilejowanego.

  • 98. Data: 2012-05-20 22:12:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:f9jir7tfndviir0k8f932o7igl3jld0gnj@4ax.
    com...

    > Dojazd do pracy tak, ale już powrót do domu niekoniecznie.

    Jeśli samochód parkuje pod domem, to ma go tam służbowo zanieść?

  • 99. Data: 2012-05-20 22:14:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:dnjir7pquenkc6b4tqj0is87un6htei9hj@4ax.
    com...

    Miało być "podróżujący zbiorkomami".

    > a to centrum wygląda
    >
    > Na to wygląda. Bo ja w ZT byłem raz. I to przez całe 3 minuty ;)

    A ja ze 3, głównie po napoje w Carrefourze.
    Były tańsze niż na dworcu.

  • 100. Data: 2012-05-20 22:15:41
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 20 May 2012 22:12:58 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Jeśli samochód parkuje pod domem, to ma go tam służbowo zanieść?

    Nie, ale ma zapłacić od tego podatek. Mnie się nie pytaj, bo
    przytoczyłem Ci interpretację US, co oczywiście pominąłeś.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280