eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezprawne wylaczenie telefonu w Orange › Re: Bezprawne wylaczenie telefonu w Orange
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezprawne wylaczenie telefonu w Orange
    Date: Tue, 15 Nov 2005 15:56:14 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <dlct1t$25p$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bwg227.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1132066685 2233 83.29.230.227 (15 Nov 2005 14:58:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Nov 2005 14:58:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:342663
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7d1a.0000031d.4379d030@newsgate.onet.pl...


    Zagadnienie musisz analizować dwuetapowo. pierwszy etap, to
    niewywiązanie się przez kogoś z obowiazku zapłaty. No i teraz niejasno
    piszesz i nie wiem, czy przez polecenie zapłaty rozumiesz zlecenie
    stałe złożone w banku, czy upoważnienie do pobierania środków przez
    ORANGE. Jeśli ORANGE twierdzi, że polecenie przelewu nie zostało
    zrealizowane z powodu braku środków, to zażądał bym w pierwszej
    kolejności pisemnego wyjaśnienia z banku. Generalnie musisz dążyć do
    ustalenia winnego temu, że pomimo postawienia przez Ciebie stosownych
    środków finansowych do dyspozycji i wydania stosownych dyspozycji do
    zapłaty nie doszło.

    W sumie możliwe są dwie sytuacje. Albo ORANGE coś zamieszało, albo
    bank. Jeśli ORANGE, to możesz się z nimi pieniaczyć przed sądem z
    tytułu niewywiązania się z umowy. Ale jeśli winę to ponosi bank, to
    niestety możesz jedynie na banku dochodzić roszczeń cywilnych za
    straty spowodowane wyłączeniem Twojego telefonu.

    No i nie wiem, czemu nie wyjaśniłeś sprawy zawczasu, skoro monitowali
    problemy? Podejrzewam, bo nie wiem, że polecenie zapłaty działa w ten
    sposób, że jest generowane tylko raz i jak z jakiegoś powodu nie
    przejdzie to drugi raz się nie generuje i wymagał Twojego zlecenie
    uregulowania rachunku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1