eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezprawne wylaczenie telefonu w Orange › Re: Bezprawne wylaczenie telefonu w Orange
  • Date: Tue, 15 Nov 2005 15:15:10 +0100
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.7.3) Gecko/20040910
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezprawne wylaczenie telefonu w Orange
    References: <7...@n...onet.pl>
    In-Reply-To: <7...@n...onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 157.25.39.45
    Message-ID: <4379eb7b$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1132063611 157.25.39.45 (15 Nov 2005 15:06:51 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 32
    X-Authenticated-User: t...@t...home.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.home.net.pl!not-
    for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:342647
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Tomek napisał:


    > Minal miesiac i znowu to samo. Firma nie dosc, ze nie odciagnela kwoty to
    > jeszcze wylaczyla mi telefon. Czy to jest zgodne z prawem? Czy moge w takim
    > razie zlozyc zazalenie i zadac rekompensaty?

    Z regulaminu pewnego banku:

    1. Bank może odmówić realizacji polecenia zapłaty w przypadkach, gdy:
    - dłużnik nie wyraził zgody na realizację poleceń zapłaty w ciężar jego
    rachunku lub też odwołał te zgodę,
    - środki na rachunku bankowym dłużnika są niewystarczające na pokrycie
    otrzymanego polecenia zapłaty lub zostały zajęte przez organy do tego
    upoważnione,
    - rachunek bankowy dłużnika został zamknięty,
    - nazwa lub numer rachunku dłużnika są niezgodne z brzmieniem numeru lub
    nazwy Posiadacza rachunku,
    - kwota polecenia zapłaty przekracza dopuszczalną wartość polecenia
    zapłaty, wynikającą z obowiązujących przepisów,
    2. W przypadku odmowy realizacji polecenia zapłaty, Bank informuje
    niezwłocznie Bank wierzyciela o jej przyczynie.


    Skontaktuj się więc z bankiem, czy nie nastąpił jeden z wymienionych
    wyżej przypadków, a gdy dostaniesz pisemna ;-) odpowiedź, składaj
    reklamację do pomarańczowych (koniecznie na piśmie ZPO) i żądaj czego
    tylko chcesz ;-)

    M.
    PS. Oczywiście, z Twojej winy mogł zajść przypadek 1, 2 lub 3. Dwa
    pozostałe leżą po strone wierzyciela

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1