  • 1. Data: 2013-05-09 23:34:59
    Temat: Bezczelność PLAY
    Od: p47 <k...@w...pl>

    Miałem umowę na 3 lata z Play na świadczenie usług telekomunikacyjnych,
    a w niej nawet wykupiony za tzw. "drogie pieniądze";-) b. łatwy do
    zapamiętania numer.
    Ponieważ używałem też usług innego operatora, który zaoferował mi 2 tys
    darmowych minut, z Play korzystałem rzadko i dlatego, przy końcu w/w
    umowy wyraziłem chęć przejścia na usługę tzw. Play na kartę, z
    zachowaniem poprzedniego numeru (Play coś takiego oferuje).
    Poinformowano mnie, zarówno ustnie w salonie, jak i 2-krotnie pismami,
    które otrzymałem w ślad za moim wypowiedzeniem, że aby przejść na Play
    na kartę wystarczy, abym w ciągu 30 dni od daty rozwiązania umowy
    zasilił konto kwota np 5 zł i nowa usługa zostanie uruchomiona.
    W pismach tych PLAY jednoznacznie określił datę rozwiązania umowy. Gdy
    jednak już następnego dnia po tej dacie próbowałem , zgodnie z
    instrukcją, konto zasilić , okazało się, że mojego numeru nie ma już w
    sieci, co potwierdzono w salonie, gdy te sytuację reklamowałem.
    Reklamacja ta została zarejestrowana, nadano jej (znany mi) numer, a po
    pewnym czasie gdy dopytywałem się o jej wynik,poinformowano mnie, że nie
    ma możliwości przywrócenia numeru.
    Oczywiście złożyłem też pisemną reklamację z żądaniem przywrócenia
    numeru, na co do dziś nie dostałem odpowiedzi, wg działu reklamacji do
    nich ona nie wpłynęła, mimo, że ją złożyłem (z potwierdzeniem) w salonie
    Play.
    Co tym sk...m można zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić łatwy (i
    drogi) numer, a także zawiadamiać wszystkich zainteresowanych o nowym?

  • 2. Data: 2013-05-10 08:17:19
    Temat: Re: Bezczelność PLAY
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    do sadu z tymi skur...

  • 3. Data: 2013-05-10 13:25:26
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup

    do sadu z tymi skur...

    Ta po jabłka lub gruszki do sadu ;)
    Bo jak to powiedział jeden ze znanych profesorów: Może panu to wszystko, bo
    mi nie czy ktoś robi mi łaskę czy laskę ;)

  • 4. Data: 2013-05-10 22:30:17
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    p47 <k...@w...pl> wrote:
    > Miałem umowę na 3 lata z Play na świadczenie usług telekomunikacyjnych,
    > a w niej nawet wykupiony za tzw. "drogie pieniądze";-) b. łatwy do
    > zapamiętania numer.

    Napisz do ich rzecznika p. Gruszki (mail jest na blogu), pomógł mi
    odzyskać usunięty numer (BOK mówił, że się nie da), usunięcie było
    z mojej winy, brak doładowania ponad rok.

    a.