  • 1. Data: 2013-05-09 19:30:17
    Temat: czyją własnością są ulotki reklamowe?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Krótkie pytanie: ktoś na moich oczach wkłada za wycieraczkę czyjegoś
    samochodu ulotkę reklamową - mogę ją sobie zabrać?

  • 2. Data: 2013-05-09 21:17:05
    Temat: Re: czyją własnością są ulotki reklamowe?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Krótkie pytanie: ktoś na moich oczach wkłada za wycieraczkę czyjegoś
    > samochodu ulotkę reklamową - mogę ją sobie zabrać?

    W praktyce tak. Teoretyczne ją kradniesz :-), a w zasadzie, to
    uniemozliwiasz adresatowi zapoznanie sie z korespondencja :-) Ciekaw, czy
    już ktoś został o tak i czyn skutecznie oskarżony :-)

  • 3. Data: 2013-05-09 21:34:41
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 09.05.2013 21:17, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > W praktyce tak. Teoretyczne ją kradniesz :-), a w zasadzie, to
    > uniemozliwiasz adresatowi zapoznanie sie z korespondencja :-)

    a kto jest adresatem na ulotce, ktora nie jest zaadresowana?

    zen.aspx

  • 4. Data: 2013-05-09 21:38:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > a kto jest adresatem na ulotce, ktora nie jest zaadresowana?

    Użytkownik pojazdu.

  • 5. Data: 2013-05-09 21:52:23
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 09.05.2013 21:38, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik pojazdu.

    Po czym to wnosisz, skoro nie jest zaadresowana.

    zen.aspx

  • 6. Data: 2013-05-09 21:56:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 09.05.2013 21:52, hiki o! pisze:

    > Po czym to wnosisz, skoro nie jest zaadresowana.

    Wszystkie rzeczy które są moje muszą mieć moje nazwisko na sobie?

    Osoba A wręcza coś osobie B, więc co tobie do tego? Wręczył tobie? Nie.
    No to /dev/spaduwa

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2013-05-09 21:58:38
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 09.05.2013 21:56, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]
    ---------------------^^^^^^^^^^----------------^^^^^
    ^^^^^^^^^^^

    > Wszystkie rzeczy które są moje muszą mieć moje nazwisko na sobie?

    podkreslilem powyzej to, co komentuje

    adresat
    korespondencja

    > Osoba A wręcza coś osobie B,

    B jest samochodem, nie osobą.

    > więc co tobie do tego? Wręczył tobie? Nie.
    > No to /dev/spaduwa

    JA po prostu biore smiec i wrzucam do kosza.

    zen.aspx

  • 8. Data: 2013-05-09 22:09:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 09.05.2013 21:58, hiki o! pisze:
    > On 09.05.2013 21:56, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > podkreslilem powyzej to, co komentuje
    > adresat
    > korespondencja

    No i? Jest korespondencja i jest adresat.... Nie wypisany na tej
    korespondencji, ale co z tego?

    > B jest samochodem, nie osobą.

    Samochodem Osoby B. To co mu po samochodzie grzebiesz? Wycieraczkę też
    mu zdejmiesz? I znaczek Mercedesa? Tak działa ta Prawicowa Wolność?

    Piszesz pismo do twojego kolegi z pracy i kładziesz mu na biurku...
    A ja przychodzę, biorę ten śmieć (jak napisałeś niżej) i wrzucam do
    kosza, bo przecież nie było tam napisanego nazwiska twojego kolegi.

    > JA po prostu biore smiec i wrzucam do kosza.

    To sobie bierz ze swojego auta, a nie cudzego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2013-05-09 22:39:45
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-05-09 21:58, hiki o! pisze:

    > B jest samochodem, nie osobą.

    > JA po prostu biore smiec i wrzucam do kosza.

    Kiedyś przypiąłem rower do jakiejś rurki pod centrum handlowym. Gdy
    wróciłem, była zatknięta do niego kartka z jakimś tekstem sugerującym
    abym nie stawiał tak roweru. Kartkę przeczytałem, po czym pociągnąłem ją
    dwoma palcami i wypuściłem. Poleciała z wiatrem. Podszedł do mnie
    (nieumundurowany, ale z plakietką) ochroniarz, z którym miałem wątpliwą
    przyjemność dyskutować 10 minut o śmieceniu, parkowaniu i demaryni w
    ogólności. Poniekąd miał rację, bo reprezentował właściciela terenu...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 10. Data: 2013-05-09 22:40:17
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-05-09 21:34, hiki o! pisze:

    > a kto jest adresatem na ulotce, ktora nie jest zaadresowana?

    Wyjęcie ulotki spod wycieraczki wymaga pewnej mechanicznej ingerencji w
    czyjąś własność. Tak, jak wydłubanie drutem listu (także
    niezaadresowanego biuletynu reklamowego) z czyjejś skrzynki.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.