  • 1. Data: 2013-05-09 15:29:52
    Temat: CBA to złodzeje!
    Od: p47 <k...@w...pl>

    Jak wiadomo, choćby ze słynnego nagrania b. posłance PO Sawickiej
    wręczono wtedy 100tys. zł.
    Wiadomo też, np. z ciekawego materiału odsłaniającego wiele faktów dot.
    tej sprawy:

    http://www.youtube.com/watch?v=U3Plwhf2S-M&feature=p
    layer_embedded

    że nienawistne CBA po zatrzymaniu tej degustatorki lodów skonfiskowało
    te pieniądze i wciąż je posiada.
    Jak długo jeszcze CBA przetrzymywać będzie pieniądze b. posłanki PO
    Sawicka , -wszak, jak wynika z wyroku sądu Rysińskiego nie miało ono
    żadnych podstaw, aby je konfiskować i przetrzymywać!
    Sąd nie znalazł żadnych wiarygodnych dowodów na to, by popełniła ona
    jakiekolwiek przestępstwo, samo w sobie wręczenie pieniędzy, ani ich
    wzięcie nie jest żadnym przestępstwem, a więc te 100 tys. należy do tej
    posłanki i logicznie rzecz biorąc, należy je jej bezzwłocznie zwrócić
    (niewykluczone, że wraz z odsetkami za okres, gdy bezpodstawnie
    przechowywane były w kasach nienawistnego CBA.
    Zabór pieniędzy uczciwemu człowiekowi, takiemu, ot, jak b. posłanka
    Sawicka, który w świetle prawa nic złego nie zrobił, to zwykła kradzież!

    ;-))

    Niech żyje III RP,- państwo prawa!

  • 2. Data: 2013-05-09 15:40:16
    Temat: Re: CBA to złodzeje!
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-05-09 15:29, p47 pisze:

> [...]
    > Zabór pieniędzy uczciwemu człowiekowi, takiemu, ot, jak b. posłanka
    > Sawicka, który w świetle prawa nic złego nie zrobił, to zwykła kradzież!

    ... a gdzie należy złożyć donos, że Bł. Beata Męczennica, patronka
    lodziarzy nie zapłaciła podatku od darowizny? Bo chyba powinna była
    zapłacić?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2013-05-09 15:56:35
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 09.05.2013 15:40, Maruda wrote:

    layer_embedded

    > ... a gdzie należy złożyć donos, że Bł. Beata Męczennica, patronka
    > lodziarzy nie zapłaciła podatku od darowizny? Bo chyba powinna była
    > zapłacić?

    zaplaci jak dostanie.

    zen.aspx

  • 4. Data: 2013-05-09 16:10:38
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-09 15:56, hiki o! pisze:

    > zaplaci jak dostanie.

    Przecież dostała, nie odrzuciła, nie protestowała, co widać wyraźnie na
    filmie.
    Jak dostaniesz darowiznę, nawet którą ci potem ukradną to i tak musisz
    od niej podatek zapłacić...

    ;-)

  • 5. Data: 2013-05-09 16:14:45
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > zaplaci jak dostanie.

    Przecież dostała, wzięła...
    To, że jej potem to zabrali, to US-ia nie powinno interesować.
    Spróbuj sam iść do US, zeznać, że dostałeś 100k, ale potem oddałeś i
    zapytaj, czy masz zapłacić podatek.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2013-05-09 16:46:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    p47 wrote:

> [...]
    > filmie.
    > Jak dostaniesz darowiznę, nawet którą ci potem ukradną to i tak musisz

    Ale kto powiedzial, ze nie zapłaci?
    Termin minął, wiec co najwyzej zapłaci z odsetkami. Niczego wiecej to
    nie zmienia.
    No chyba, ze zawiadomisz US. Wtedy zapłaci 20%.

    Ale ja myślę, że z racji rażącej niewdzięcznośći CBA darowiznę odwołało :)

  • 7. Data: 2013-05-09 17:02:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zabór pieniędzy uczciwemu człowiekowi, takiemu, ot, jak b. posłanka
    > Sawicka, który w świetle prawa nic złego nie zrobił, to zwykła kradzież!

    Ciekawe, czy dziennikarze celowo przemilczają jeden fakt, czy są
    indolentami. Pieniądze stanowia dowód w sprawie. Postanowienie w sparwie
    dowodów rzeczowych powinien podjąć sąd wydając wyrok. Co wiecej, dowody
    rzeczowe mają być przechowywane przez sąd, a zatem będą one sie znajdować w
    depozycie tego sądu. Najprawdopodobniej w jakimś banku - od chwili
    wniesienia oskarzenia. Wcześniej w trakcie śledztwa też CBA ich nie mogło
    mieć, bo powinny być w depozycie Prokuratury.

  • 8. Data: 2013-05-09 22:43:57
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "p47" <k...@w...pl> wrote in message
    > Jak wiadomo, choćby ze słynnego nagrania b. posłance PO Sawickiej wręczono
    > wtedy 100tys. zł.
    [...]
    > Zabór pieniędzy uczciwemu człowiekowi, takiemu, ot, jak b. posłanka Sawicka,
    > który w świetle prawa nic złego nie zrobił, to zwykła kradzież!
    > ;-))
    > Niech żyje III RP,- państwo prawa!

    http://fakty.lca.pl/legnica,news,40221,Stanie_przed_
    sadem_bo_oszukal_na_butelkach_.html

    Nawet osiem lat więzienia grozi 50-letniemu mężczyźnie, który w jednym z
    legnickich hipermarketów dopuścił się ,,butelkowego przekrętu"! Miał pecha, bo
    wpadł na gorącym uczynku.Na czym polegało oszustwo? Na bezzwrotne butelki
    mężczyzna nakleił kody kreskowe z butelek, które podlegają wymianie. Następie
    poszedł do hipermarketu i wrzucił je do automatu. Zauważył to pracownik ochrony,
    który wezwał policję.
    Okazało się, że oszukał sklep na łączną wartość ... 2,45 złotych!
    - Mężczyzna został zatrzymany i przesłuchany. W związku z tym, że mamy do
    czynienia z oszustwem, grozi mu nawet osiem lat więzienia.

  • 9. Data: 2013-05-09 23:56:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-09 17:02, Robert Tomasik pisze:
    Wcześniej w trakcie śledztwa też CBA ich
    > nie mogło mieć, bo powinny być w depozycie Prokuratury.

    Może ktoś mi wytłumaczy jakim prawem CBA i skąd weszło w posiadanie
    takiej sumy. Przecież w konstytucja zabrania ... ;-)

  • 10. Data: 2013-05-10 00:15:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Wcześniej w trakcie śledztwa też CBA ich
    > Może ktoś mi wytłumaczy jakim prawem CBA i skąd weszło w posiadanie
    > takiej sumy. Przecież w konstytucja zabrania ... ;-)
    Nie sądzę, by sie ktos taki znalazł, bo nie są to jawne informacje :-)