eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezczelność PLAY › Bezczelność PLAY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t4.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 09 May 2013 23:34:59 +0200
    From: p47 <k...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bezczelność PLAY
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 130509-0, 2013-05-09), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 24
    Message-ID: <518c1686$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: biskupia.gts.entel.pl
    X-Trace: 1368135304 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1221 217.153.175.85:38712
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:720893
    [ ukryj nagłówki ]

    Miałem umowę na 3 lata z Play na świadczenie usług telekomunikacyjnych,
    a w niej nawet wykupiony za tzw. "drogie pieniądze";-) b. łatwy do
    zapamiętania numer.
    Ponieważ używałem też usług innego operatora, który zaoferował mi 2 tys
    darmowych minut, z Play korzystałem rzadko i dlatego, przy końcu w/w
    umowy wyraziłem chęć przejścia na usługę tzw. Play na kartę, z
    zachowaniem poprzedniego numeru (Play coś takiego oferuje).
    Poinformowano mnie, zarówno ustnie w salonie, jak i 2-krotnie pismami,
    które otrzymałem w ślad za moim wypowiedzeniem, że aby przejść na Play
    na kartę wystarczy, abym w ciągu 30 dni od daty rozwiązania umowy
    zasilił konto kwota np 5 zł i nowa usługa zostanie uruchomiona.
    W pismach tych PLAY jednoznacznie określił datę rozwiązania umowy. Gdy
    jednak już następnego dnia po tej dacie próbowałem , zgodnie z
    instrukcją, konto zasilić , okazało się, że mojego numeru nie ma już w
    sieci, co potwierdzono w salonie, gdy te sytuację reklamowałem.
    Reklamacja ta została zarejestrowana, nadano jej (znany mi) numer, a po
    pewnym czasie gdy dopytywałem się o jej wynik,poinformowano mnie, że nie
    ma możliwości przywrócenia numeru.
    Oczywiście złożyłem też pisemną reklamację z żądaniem przywrócenia
    numeru, na co do dziś nie dostałem odpowiedzi, wg działu reklamacji do
    nich ona nie wpłynęła, mimo, że ją złożyłem (z potwierdzeniem) w salonie
    Play.
    Co tym sk...m można zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić łatwy (i
    drogi) numer, a także zawiadamiać wszystkich zainteresowanych o nowym?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 10.05.13 08:17 Tomek
  • 10.05.13 13:25 mz
  • 10.05.13 22:30 Wemif

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1