  • 41. Data: 2010-01-15 22:26:32
    Temat: Re: BSA
    Od: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 16:48:05 +0100, FlashT napisał(a):
    /..../

    > No tak, to ma sens...

    Na Total Commandera dostajesz fakturę?

  • 42. Data: 2010-01-15 22:38:46
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    ?

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 43. Data: 2010-01-15 22:43:14
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-15 23:38, Użytkownik Roman Rumpel napisał:

    > ?

    ??

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2010-01-15 23:46:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-15, Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl> wrote:

    [...]

    > Na Total Commandera dostajesz fakturę?

    Ja dostałem :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 45. Data: 2010-01-16 02:16:14
    Od: spp <s...@o...pl>

    > On 2010-01-15, Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb<s...@s...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ja dostałem :)

    Ja też. :)

    --
    spp

  • 46. Data: 2010-01-16 10:50:16
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    > Ja też. :)

    Ja też, ale czy mam obowiązek jej trzymania do końca świata? Moje, więc mogę
    zrobić co chcę. A makulatury mam już dosyć. Nawet firma faktury trzyma
    konkretny okres (w związku z dokumentacja księgową). A ja trzymam z reguły
    miesiąc, na wypadek jakiejś reklamacji.

    --
    Arek

  • 47. Data: 2010-01-16 11:20:36
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-16 11:50, Arek pisze:

> [...]
    > trzyma konkretny okres (w związku z dokumentacja księgową). A ja trzymam
    > z reguły miesiąc, na wypadek jakiejś reklamacji.

    Przecież TC też nie musisz mieć do końca świata.
    Jeżeli wymogiem legalności jest posiadanie dowodu zakupu to albo
    trzymasz fakturę albo ... zmieniasz program na inny. Zakup TC nie jest
    obowiązkowy.

    --
    spp

  • 48. Data: 2010-01-16 11:21:12
    Temat: Re: [OT] Re: BSA
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisał(a):

    > Nie napisałem że sie wyklucza. Nazewnictwo się zmienia w zależności
    > od osoby. Jak po pijaku się rozbił X to pomroczność jasna a jak
    > to był Y to zwyczajny pijak spowodował wypadek.
    > Taka mentalność.

    Napisałeś: "politykiem *czy* idiotą" co sugeruje wybór i niejako
    wyklucza bycie politykiem i idiotą jednocześnie :P Taka pisownia ;)

    j.

    --
    ps. swoja droga szukam fachmana z uprawnieniami do podlaczenia kuchenki
    gazowej (we Wrocku), info na priva, trzeba wywalic "polska" z adresu ;)

  • 49. Data: 2010-01-16 12:09:33
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    > Przecież TC też nie musisz mieć do końca świata.
    > Jeżeli wymogiem legalności jest posiadanie dowodu zakupu to albo trzymasz
    > fakturę albo ... zmieniasz program na inny. Zakup TC nie jest obowiązkowy.

    Ale ja go kupiłem (licencję) i co komu do tego gdzie i czy posiadam fakturę.
    Zapłaciłem i to jest warunek wejścia w legalne posiadanie.

    --
    Arek

  • 50. Data: 2010-01-16 12:49:14
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ja go kupiłem (licencję) i co komu do tego gdzie i czy posiadam
    > fakturę. Zapłaciłem i to jest warunek wejścia w legalne posiadanie.

    ja nie zakupilem i nie zaplacilem a takze wszedlem legalnie w posiadanie :)
    Nie przeszkadza mi klikanie na cyferkę przy uruchamianiu