  • 31. Data: 2010-01-15 14:56:27
    Temat: [OT] Re: BSA
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "RadoslawF" <r...@w...pl> wrote in message
    news:hippot$r07$1@node1.news.atman.pl...
    > Dnia 2010-01-15 13:55, Użytkownik Wemif napisał:
    > Jeśli uważasz że tak to kolejne pytanie brzmi: jesteś
    > politykiem czy idiotą ?

    No chyba przesadzasz!
    Naprawde uwazasz ze to sie wzajemnie wyklucza? IMHO wprost przeciwnie...

  • 32. Data: 2010-01-15 15:48:05
    Temat: Re: BSA
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hipbju$lpm$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > to ty im masz udowodnic ze masz legalny
    > a jak nie chcesz to szukaja sami co tam jeszcze pokitrasz po dysku
    >
    > pierwszym i podstawowym dowodem jest...faktura

    No tak, to ma sens...

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 33. Data: 2010-01-15 16:05:28
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-01-15 14:20, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > nie wystraczy ze ktos mi zacznie sugerowac ze nasle na mnie policjanta
    > w sytuacji gdy nie poplenilem zadnego przestepstwa /wykroczenia.
    \

    Wybacz, ale dla normalnego człowieka to tam nie ma takich sugestii.

    R-który często wyrzuca śmiecie, więc by już o sprawie zapomniał, gdyby
    nie pręgierz

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 34. Data: 2010-01-15 16:07:15
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-01-15 14:16, RadoslawF pisze:

    > Czyli jak wejdę z maczetą w nocy przez okno do mieszkania
    > sąsiada, obudzę go i powiem że go ostrzegam to będzie to
    > oczywiście ostrzeżenie a nie próba zastraszenia ?
    >
    > Jeśli uważasz że tak to kolejne pytanie brzmi: jesteś
    > politykiem czy idiotą ?

    Może sam sobie odppowiedz na to pytanie.
    Weszli z maczetą? czy przysłali list?

    A może nie widzisz różnicy?

  • 35. Data: 2010-01-15 16:19:51
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > \
    >
    > Wybacz, ale dla normalnego człowieka to tam nie ma takich sugestii.

    mam inne zdanie

  • 36. Data: 2010-01-15 19:33:57
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "FlashT" <w...@c...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał
    > w wiadomości news:hipbju$lpm$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    To już mamy obowiązek posiadania faktury na oprogramowanie?
    A na buty Adidas też, żeby udowodnić ich legalność?
    Czy na wszystko musze mieć fakturę? Nie lubie makulatury.

    --
    Art

  • 37. Data: 2010-01-15 19:46:06
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Arek napisał(a) :

    > To już mamy obowiązek posiadania faktury na oprogramowanie?
    > A na buty Adidas też, żeby udowodnić ich legalność?

    Jak wiesz, w swojej EULA, Adidas stwierdza, że dowodem legalności
    butów jest faktura oraz naklejka z numerem seryjnym, która powinna
    być naklejona na podeszwie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 38. Data: 2010-01-15 19:53:46
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-15 17:07, Użytkownik Roman Rumpel napisał:

    > Może sam sobie odppowiedz na to pytanie.
    > Weszli z maczetą? czy przysłali list?
    >
    > A może nie widzisz różnicy?

    Są różne metody ostrzegania.
    Ale Ty różnicy nie widzisz.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2010-01-15 19:56:56
    Temat: Re: [OT] Re: BSA
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-15 15:56, Użytkownik tg napisał:

    > No chyba przesadzasz!
    > Naprawde uwazasz ze to sie wzajemnie wyklucza? IMHO wprost przeciwnie...

    Nie napisałem że sie wyklucza. Nazewnictwo się zmienia w zależności
    od osoby. Jak po pijaku się rozbił X to pomroczność jasna a jak
    to był Y to zwyczajny pijak spowodował wypadek.
    Taka mentalność.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2010-01-15 20:23:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Jan 2010, Jacek_P wrote:

    > Nieodplatne nabycie WNiP wykorzystywanego w DG?

    Nie jest oVATowane *U NABYWCY*, co zapomniałeś zostawić
    w cytacie ;) (podkreślałem, nie na darmo).
    Co najwyżej VAT powinien odprowadzić darczyńca (!)
    (jeśli korzystał przy wytworzeniu z odliczenia VAT,
    zaś przedmiot jest *również* przedmiotem sprzedaży,
    a nie jest to np. "reklama").

    > Jak to bylo z owatowaniem linuksow?

    Teza się rozkrzaczyła na rozstrzygnięciu przez NSA raz a dobrze,
    że jak coś jest za darmo *dla wszystkich*, to "wartość rynkowa"
    wynosi właśnie zero, więc nie należy się żaden z podatków.
    US próbował zastosować wymienione w ustawie "metody wyceny",
    ignorując fakt że *cena rynkowa* istnieje :P

    pzdr, Gotfryd