  • 11. Data: 2006-01-07 21:52:31
    Temat: Re: Allegro-problem
    Od: scream <n...@p...pl>

    Przemek napisał(a):
    > A czy Allegro samo z siebie (tzn. bez żadnych wyroków sądu itp.) może
    > przysłać windykatora, żeby ściągnął należność?

    Nie. Pozatym uzyskanie tytułu wykonawczego to w żadnym wypadku nie trwa
    tydzien, ale znacznie, znacznie dluzej :)) Szczegolnie przy takiej
    sprawie jak ta! Oni strasza, bo chca miec zaplate za swoje uslugi - to
    zrozumiale. Ale jesli to naprawde nie Ty, to proponuje probowac wyjasnic
    ta cala sprawe z pomoca Policji. Natomiast jesli Ty sprzedawales - no to
    coz, pieniadze im sie naleza!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2006-01-07 21:52:59
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > BTW: A czy Allegro jest w stanie sprwadzić z kąd się dana osobab logowała?

    Oczywiscie. Dziwne pytania zadajesz.

    Podasz nam link do tej aukcji?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2006-01-07 21:53:49
    Od: "Przemek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "rezist.com" napisał:
    > Zasadniczo sa trzy opcje:
    > - sciemniasz i uciekasz przed prowizja ;)
    > - ktos Cie chce zrobic w jajo i wycwelowac na 1500 zl
    > - faktycznie wlamano Ci sie na konto, dziwne tylko ze nie zauwazyles
    Nie ściemniam i nie uciekam przed prowizją.
    Niezauważyłem, ponieważ dostęp do internetu mam tylko w weekendy jak wracam
    do domciu :)
    Przemek

  • 14. Data: 2006-01-07 22:03:20
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Nie ściemniam i nie uciekam przed prowizją.
    > Niezauważyłem, ponieważ dostęp do internetu mam tylko w weekendy jak wracam
    > do domciu :)

    To podaj link do tej aukcji.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 15. Data: 2006-01-07 22:06:34
    Od: "YELLOW" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek"

    > Z góry dziękuję za odpowiedzi

    Allegro nie pobiera takich prowizji...

    Ktos probuje Ciebie wydymac, albo Ty probujesz wydymax
    ludzi na grupie.

    Y.

  • 16. Data: 2006-01-07 22:07:51
    Od: "Przemek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Samotnik" napisał:
    > To podaj link do tej aukcji.

    Allegro już zdjęło tą aukcję.
    Przemek

  • 17. Data: 2006-01-07 22:30:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Przemek napisał(a):
    > Witam,
    > Mam taki kłopot - dość poważny.
    > Wczoraj zadzwonili do mnie z Allegro i nakazali wpłacić 1500 zł prowizji do
    > sprzedaży samochodu.

    Cos sciemniasz, bo Allegro pobiera stala oplate od samochodow.
    15zl za wystawienie i 79zl za sprzedaz samochodu na aukcji, niezaleznie
    od wartosci.

    Plus ewentualnie gora 200zl za "pelen pakiet" reklam w Allegro wszedzie
    gdzie sie tylko da (strona glowna, wszystkie strony tematyczne,
    wyroznienia, masa zdjec itp itd).

  • 18. Data: 2006-01-07 22:33:49
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Samotnik wrote:
    > Nie szukać. Czekać, aż udowodnią, że to Ty się zalogowałes. Będzie
    > trudno.

    Takie czekanie prowadzi w szybkim tempie do uprawomocnienia się sądowego
    nakazu zapłaty. We własnym interesie starać się jak najszybciej wyprostować
    sprawę.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 19. Data: 2006-01-08 00:31:52
    Od: "Cyberix" <c...@i...pl>

    > Nie ściemniam i nie uciekam przed prowizją.
    > Niezauważyłem, ponieważ dostęp do internetu mam tylko w weekendy jak
    > wracam do domciu :)
    Faktycznie coś ściemniasz kolego. Jak już zauważono prowizje za sprzedaż
    samochodu są stałe i nie zależą od kwoty sprzedaży a zatem Twoje 1500 zł to
    wyssana z palca bajeczka... poza tym, twierdzisz, że logujesz się tylko
    przez weekendy. A to ciekawe, bo komentarze do aukcji wystawiasz w w
    przeróżne dni tygodnia :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • 20. Data: 2006-01-08 08:16:31
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Przemek napisał(a):
> [...]
    > sprzedaży samochodu.
    > Na początku myślałem, że to ktoś żarty sobie robi, ale okazało się, że to
    > nie są wygłupy. Po prostu ktoś zalogował się na Allego jako ja i sprzedał
    > samochód.
    > Po długich negocjacjach dali się przekonać, że to było włamanie się na moje
    > konto i (podobno) sprawa zostanie zgłoszona policji. Jednak nakazali wpłacić
    > pieniądze za prowizję, bo ktoś musi zapłacić. Jezeli nie wpłacę w przeciągu
    > tygodnia, to przyślą windykatora.
    > Teraz mam pytanie: Czy wpłacać, czy czekać i gdzie moge szukać pomocy?

    Oczywiscie przychodzace maile, ze wystawiles przedmiot, i ze ktos zlozyl
    oferte, i ze sprzedales nie wzbudzily zadnych twoich podejrzen? Telefony
    z zapytaniami tez?

    Jesli ktos ukradlby konto, to zmienilby dane, chocby adres mailowy,
    telefon kontaktowy, co latwo udowodnic. Jesli tego nie zrobil ten
    tajemniczy ktos, to raczej nie masz argumentow, i wyglada na to ze nie
    bylo zadnej kradziezy konta

    MarcinJM