  • 1. Data: 2006-01-07 19:34:23
    Temat: Regulamin lodowiska
    Od: "Crazy" <j...@w...pl>

    REGULAMIN WYPOŻYCZALNI
    Łyżwy wypożycza się wyłącznie na podstawie:
    ważnego dokumentu tożsamości ( nie honoruje się biletów miesięcznych).
    za kaucją w wysokości aktualnej rynkowej ceny nowych łyżew.
    badz za kaucja.

    Czy stawianie jako wymog dostateczny pozostawinia dokomentu tożsamości
    jest zgodne z prawem?

  • 2. Data: 2006-01-07 19:37:20
    Temat: Re: Regulamin lodowiska
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Czy stawianie jako wymog dostateczny pozostawinia dokomentu tożsamo?ci
    > jest zgodne z prawem?

    Nie ... co więcej jest to wykroczenie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-01-07 19:52:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    KrzysiekPP [###k...@N...op.pl.###] napisał:
    > Nie ... co więcej jest to wykroczenie.

    Przy czym z tego regulaminu wcale nie wynika, że ten dokument ma tam
    pozostawać. Okazuje sie dokument, a prowadzący lodowisko odpisuje
    sobie dane osobowe.

  • 4. Data: 2006-01-07 20:02:10
    Od: "Crazy" <j...@w...pl>

    > Przy czym z tego regulaminu wcale nie wynika, że ten dokument ma tam
    > pozostawać. Okazuje sie dokument, a prowadzący lodowisko odpisuje
    > sobie dane osobowe.

    Czyli co jesli okaze sie dokument i osoba wypozyczajaca mi nie bedzie
    chciala spisac tylko bedzie chciala zeby zostawic dowod albo
    zaplacic kaucje?

  • 5. Data: 2006-01-07 20:24:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Crazy [###j...@w...pl.###] napisał:
    > Czyli co jesli okaze sie dokument i osoba wypozyczajaca mi nie
    bedzie
    > chciala spisac tylko bedzie chciala zeby zostawic dowod albo
    > zaplacic kaucje?

    Zostawić dowód i wezwać policję - nie wolno przyjmować dowodów
    osobistych w zastaw. :-) Ale można prawo jazdy albo paszport :-)

    Do czasów przewrotu częstochowskiego, to sprawa była jasna i po
    odmowie można było wżywać policję z mandatami. Ale teraz, to diabli
    wiedzą. Osobiście czekam na finał tamtej sprawy. Dobrze by było, by
    się wypowiedział tutaj Sąd Najwyższy, bowiem teraz nie wiadomo czego
    się trzymać.

  • 6. Data: 2006-01-07 23:31:41
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > wiedzą. Osobiście czekam na finał tamtej sprawy. Dobrze by było, by
    > się wypowiedział tutaj Sąd Najwyższy, bowiem teraz nie wiadomo czego

    A o czym piszesz konkretnie?Jaki przewrót?

  • 7. Data: 2006-01-08 14:45:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Pav [###n...@z...pl.###] napisał:

    > A o czym piszesz konkretnie?Jaki przewrót?

    Sąd uznał, że pani w knajpie może wywalić chłopa za to, ze nie chce
    spódniczki i peruki założyć. Wałkowaliśmy to na tym forum po
    wielokroć.

  • 8. Data: 2006-01-08 16:16:38
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Sąd uznał, że pani w knajpie może wywalić chłopa za to, ze nie chce
    > spódniczki i peruki założyć. Wałkowaliśmy to na tym forum po
    > wielokroć.

    A, nie skojarzyłem że to we Wrocławiu było.

  • 9. Data: 2006-01-08 16:56:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Pav [###n...@z...pl.###] napisał:
    > A, nie skojarzyłem że to we Wrocławiu było.

    Częstochowa. Miasto cudów :-)

  • 10. Data: 2006-01-08 17:38:37
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Sąd uznał, że pani w knajpie może wywalić chłopa za to, ze nie chce
    > spódniczki i peruki założyć. Wałkowaliśmy to na tym forum po
    > wielokroć.

    Chyba cos podokladales od siebie? Jesli dobrze pamietam, o zadnej spodniczce
    nie bylo mowy

    Pozdrawiam,
    Michal