  • 1. Data: 2006-01-07 18:43:21
    Temat: II filar
    Od: "keksik" <k...@m...pl>

    Witam Grupowiczów,

    pewnie ten temat juz gdzie sie przewinął, ale mam nadzieję, że mnie nie
    zjecie jak zapytam. Chodzi mi o wybór OFE. Obroniłem się w czerwcu 2005,
    pracę podjąłem w październiku. Od pensji odprowadzają mi składki na ZUS,
    mimo to nie dostałem powiadomienia, że do 10 stycznia mam obowiązek wybrać
    II filar, bo inaczej ZUS sam mi cos wylosuje. Czy w związku z tym mogę sobie
    na spokojnie wybarć samodzielnie II filar w teminie późniejszym, czy to, że
    nie dostałem zawiadomienia od zusu nic nie zmienia i tak zostanę poddany
    losowaniu, jeśli nie wybiorę czegoś do 10 stycznia?
    Prosze o poradę, bo nie wiem czy mam to na szybcika załatwiać w poniedziałek
    czy mogę się wstrzymać?

    Serdecznie pozdrawiam
    Keksik

  • 2. Data: 2006-01-07 19:48:51
    Temat: Re: II filar
    Od: "keksik" <k...@m...pl>

    Halo,
    pomóżcie prosze, bo naprawdę nie wiem co robić?

    Serdecznie pozdrawiam
    Keksik

  • 3. Data: 2006-01-07 19:58:47
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-01-07 20:48 +0200, Użytkownik keksik napisał :
    > Halo,
    > pomóżcie prosze, bo naprawdę nie wiem co robić?

    Jak nie wybierzesz to Ci wylosują... Umow sie z jakims agentem do tego
    10 stycznia.

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/

  • 4. Data: 2006-01-07 21:23:21
    Od: "keksik" <k...@m...pl>

    Hej

    > Jak nie wybierzesz to Ci wylosują... Umow sie z jakims agentem do tego 10
    > stycznia.

    no własnie jakiś agent niby mi powiedział, że skoro ZUS nie przysłał do
    mnie zawiadomienia, to mogę spokojnie poczekac do następnego losowania w
    czerwcu. Podobno do 8 grudni ci, którzy mieli wybrać, dostali takie info z
    ZUSu... no ja nie dostałem i teraz już nie wiem, czy ten agent (jakiś młody
    koleś, który w sumie mógł nie wiedzieć na pewno) miał rację czy po prostu
    zusik o mnie zapomniał?!
    Pozdrawiam
    Keksi

  • 5. Data: 2006-01-08 10:25:44
    Od: "jalboss" <j...@p...onet.pl>

    Jako stary i doświadczony (zwłaszcza przez ZUS) agent mogę potwierdzić, że
    zdarza sie iz ZUS zapomina o danym kliencie. Wtedy nie zostaniesz
    wylosowany.
    Może być i tak, że wysłana do ciebie korespondencja poprostu nie dotarła z
    różnych "obiektywnych" przyczyn. A wtedy cie wylosują :(
    Najlepiej nie odkładać wyboru funduszu na jakiś tam "inny" termin. Wybierz
    teraz i będziesz miał na jakiś czas spokój. Tylko wybierz dobrze i nie
    ulegaj nachalnym reklamom telewizyjnym/radiowym/internetowym, a ni zbyt
    nachalnym agentom.

    Chcesz więcei informacji to pisz na priv.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 6. Data: 2006-01-08 11:11:54
    Od: "keksik" <k...@m...pl>

    Hej,

    dziękuję za odpowiedzi. Jednak mnie przekonaliście, umówiłem się jutro na
    spotkanie z agentem.

    Pozdrawiam serdecznie
    Keksik