  • 21. Data: 2006-01-08 09:43:37
    Temat: Re: Allegro-problem
    Od: He(R)Sk <s...@p...pl>

    On Sat, 7 Jan 2006 22:23:25 +0100, "Przemek" <p...@i...pl> wrote:

    > Witam,
    > Mam taki kłopot - dość poważny.
    > Wczoraj zadzwonili do mnie z Allegro i nakazali wpłacić 1500 zł prowizji do
    > sprzedaży samochodu. [...]

    1500 zl ? A moze 2% od ceny sprzedazy ? Cos krecisz...

    --

    HeSk

  • 22. Data: 2006-01-08 10:09:08
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > A czy Allegro samo z siebie (tzn. bez żadnych wyroków sądu itp.) może
    > przysłać windykatora, żeby ściągnął należność?

    Oczywiscie, ze windykatora moze przyslac. A komornika tylko po prawomocnym
    wyroku. Roznica jest taka, ze ten pierwszy moze tylko straszyc, a ten drugi
    moze brac co mu sie podoba i nie pytac co ty na to (z pewnymi wyjatkami)

    Cezar

  • 23. Data: 2006-01-08 10:39:08
    Od: "A.S." <s...@p...onet.pl>

    coś ci sie pokręciło nie samochód sprzedano za 1500 tylko tyle wyniosła
    prowizja
    policz sobie za ile "poszedł" samochód]
    ehh

  • 24. Data: 2006-01-08 11:21:30
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > coś ci sie pokręciło nie samochód sprzedano za 1500 tylko tyle wyniosła
    > prowizja

    No popatrz, a co mowi na to regulamin....

    Opłaty za wystawianie pojazdów w ramach serwisu motoAllegro
    Samochody: 15 zł

    Prowizja od sprzedaży dla pojazdów w ramach serwisu motoAllegro

    Samochody: 79 zł
    Motocykle lub Inne pojazdy i łodzie: 29 zł

    http://moto.allegro.pl/help_item.php?tid=41&item=102
    &zoom=N

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 25. Data: 2006-01-09 19:34:07
    Od: "morghul" <t...@o...pl>

    Kolesią albo koledzy chcą orżnąc albo trolluje...

    "Prowizja od sprzedaży dla pojazdów w ramach serwisu motoAllegro
    KategoriaProwizja od sprzedaży
    Samochody79 zł
    Prowizja od sprzedaży w tych kategoriach jest stała i nie zależy od ceny
    końcowej. Powyższe stawki dotyczą 1 sztuki. Pozostałe kategorie w ramach
    serwisu motoAllegro są objęte standardowymi stawkami."

    --
    morghul

  • 26. Data: 2006-01-12 15:14:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek wrote:

    > A czy Allegro samo z siebie (tzn. bez żadnych wyroków sądu itp.) może
    > przysłać windykatora, żeby ściągnął należność?

    Nie. A jeśli ktoś taki przyjdzie bez wyroku sądowego - możesz go
    potraktować jak każdego innego bandytę usiłujacego wymusić haracz.

  • 27. Data: 2006-01-12 15:17:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek wrote:

    > Po długich negocjacjach dali się przekonać, że to było włamanie się na moje
    > konto i (podobno) sprawa zostanie zgłoszona policji. Jednak nakazali wpłacić
    > pieniądze za prowizję, bo ktoś musi zapłacić. Jezeli nie wpłacę w przeciągu
    > tygodnia, to przyślą windykatora.

    Czyli chcą ciągnąć korzyści z popełnionego przestępstwa? A, nieładnie,
    drobie Alledrogo...

    > Teraz mam pytanie: Czy wpłacać, czy czekać i gdzie moge szukać pomocy?

    Zawiadom policję o włamaniu się kogoś na twoje konto na Allegro.

    Gdyby zaś Allegro groziło np. rozpowszechnieniem informacji o twoim
    rzekomym długu - złóż zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez
    danego pracownika Allegro (groźba bezprawna w celu wymuszenia kasy -
    parę latek za to grozi).