  • 111. Data: 2008-03-01 13:22:43
    Temat: Re: Adwokat chce mnie oskalpować - czy słusznie ??
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fqbch4$kbe$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Stawki minimalne sa powszechnie dostepne - nie jestem adwokatem i jakos
    > wiem o ich istnieniu. A jak juz ktos ma z tym problem to mogl zapytac ile
    > to bedzie kosztowalo.

    Przecież zapytał. Dostał odpowiedź, że to będzie uzależnione od wygrania
    sprawy!! Miał podstawy nie wierzyć adwokatowi?? Przecież to tacy uczciwi
    ludzie, dbajacy o interes swych klientów!!

    Pozdro Przemek

  • 112. Data: 2008-03-01 13:24:03
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    > wiadomości news:fqa3co$8dc$1@news.onet.pl...

    > Znasz znaczenie slowa przenosnia? Nie, nie napisalam ogolnie o taksowce.

    Znam znaczenie, ale ja napisałem ogólnie, bo byłem ciekaw Twej opinii. Jak
    się okazuje niepotrzebnie, bo nie potrafiłaś odpowiedzieć.

    Pozdro Przemek

  • 113. Data: 2008-03-01 13:26:00
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > kazdy uwaza, ze praca umyslowa nie jest zadna praca i nie nalezy sie
    > wynagrodzenie??

    Oczywiście że się należy, adekwatne do wykonanej pracy.

    Pozdro Przemek

    ps. a jak wyczytałem w wątku, zapytano adwokata o to ile to będzie
    kosztowało. Później adwokat zmienił zdanie i próbuje oszukać klienta

  • 114. Data: 2008-03-01 13:32:03
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:fqblh9$2l4$1@news.onet.pl...

    >Później adwokat zmienił zdanie i próbuje oszukać klienta

    To jak sie biedny klient czuje tak oszukany to niech nie placi i poczeka na
    sprawe sadowa. A potem niech sie pochwali ile go dodatkowej kasy kosztowala
    ta nauczka:)

    HaNkA

  • 115. Data: 2008-03-01 13:32:56
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > i to jest wlasnie zlodziejstwo, stawki minimalne, ochydny oligopol i zakaz
    > konkurencji we wlasnych szeregach

    Przepchnij inicjatywe ustawodawcza i odrazu sie lepiej poczujesz:)

    HaNkA

  • 116. Data: 2008-03-01 13:34:47
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:fqblb5$286$1@news.onet.pl...

    >Dostał odpowiedź, że to będzie uzależnione od wygrania sprawy!!

    No i co mu bronilo zapytac o widelki cenowe? Co mu bronilo wpisac w googlach
    'wynagrodzenie adwokata"? Nie jest jakis specjalnie opozniony w rozwoju
    skoro potrafil napisac na grupe dyskusyjna - tym bardziej bylby w stanie
    uzyc googli. Jak sadze:)

    HaNkA

  • 117. Data: 2008-03-01 13:36:33
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:fqbldn$2dd$1@news.onet.pl...

    >ale ja napisałem ogólnie

    Uwielbiam dyskusje na tej grupie kiedy ktos pisze cos ni z gruszki, ni z
    pietruszki i kaze sie komus do tego ustosunkowywac. Jak nie chwyciles
    przenosni z taksowka to trudno, szkoda mi soboty na tlumaczenie ci
    wszystkiego od poczatku ani na czytanie twoich "ogolnych" dywagacji

    HaNkA

  • 118. Data: 2008-03-01 14:00:55
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

> [...]
    >
    > To jak sie biedny klient czuje tak oszukany to niech nie placi i poczeka
    > na sprawe sadowa. A potem niech sie pochwali ile go dodatkowej kasy

    On nie czuje się oszukany, tylko jest oszukany. Umowa była konkretna.

    Pozdro Przemek

  • 119. Data: 2008-03-01 14:02:41
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

> [...]
    > rozwoju skoro potrafil napisac na grupe dyskusyjna - tym bardziej bylby w

    Po co miał się pytać o widełki skoro sposób wynagrodzenia był ustalony.
    Sprawa wygrana - będzie kasa. Rozumiem, że uważasz adwokatów za oszustów i
    nie należy im wierzyć, jeżeli coś zostanie niby ustalone. Dobrze wiedzieć.

    Pozdro Przemek

  • 120. Data: 2008-03-01 14:04:04
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

> [...]
    > przenosni z taksowka to trudno, szkoda mi soboty na tlumaczenie ci
    > wszystkiego od poczatku ani na czytanie twoich "ogolnych" dywagacji

    To po co zaczęłąś to wcześniej czytac i odpisywać?? Zamiast tyle się
    produkować prościej było by odpowiedzieć, ale Ty chyba jednak masz dużo
    czasu i ci go nie szkoda...

    Pozdro Przemek