  • 121. Data: 2008-03-01 16:38:34
    Temat: Re: Adwokat chce mnie oskalpować - czy słusznie ??
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fqbmgu$aev$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Jak nie chwyciles przenosni z taksowka to trudno, szkoda mi soboty na
    > tlumaczenie ci wszystkiego od poczatku ani na czytanie twoich "ogolnych"
    > dywagacji

    ja jakows chwycilem twoja opinie z taksowka a nie raczysz mi odpowiedziec na
    proste pytanie, ciekawe dlaczego, czyzby ci bylo nie na raczke?

  • 122. Data: 2008-03-01 16:56:40
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:fqbnm2$7t0$1@news.onet.pl...

    > Sprawa wygrana - będzie kasa.

    Lekarzowi tez placisz jak wyzdrowiejesz? O ile wiem adwokaci w polsce nie
    pracuja za procent z ewentualnej wygranej

    >Rozumiem, że

    Ty zdecydowanie nie rozumiesz. Na pewno nie mnie

    HaNkA

  • 123. Data: 2008-03-01 17:02:33
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > taksowkarz ma za kurs 20km do schroniska mlodzierzowego wziac 30 zeta, a
    > za kurs na ta sama odleglosc ale do np hayata wziac 150, czym sie rozni
    > wykonanie jednego kursu od drugiego?

    Tym ze on sobie sam ustala ceny. Napisalam wczesniej - 5km w krakowie moze
    kosztowac cie 10 albo 40zl w zaleznosci od taksowki.I wyobraz sobie, ze
    nawet nie zalezy to od tego czy jedziesz poldasem czy merolem - ale od
    samego taksowkarza. Ja za strone tlumaczenia biore ok 40zl jak ci nie pasuje
    to idziesz do innego tlumacza ktory to samo ci przetlumaczy za 30zl albo
    najmujesz studentke za 15. Ale to ze studentka bierze 15zl nie znaczy to ze
    mnie jej ceny obowiazuja w jakikolwiek sposob

    HaNkA

  • 124. Data: 2008-03-01 17:04:25
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    >czyzby ci bylo nie na raczke?

    Rozczaruje cie - nie siedze z wypiekami na twarzy czekajac na kazde zdanie
    ktore splodzisz. I nie uwazam za konieczne odpisywanie ci w ciagu 2 min od
    przeczytania twoich madrosci

    HaNkA

  • 125. Data: 2008-03-01 17:05:20
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:fqbnio$7lo$1@news.onet.pl...

    > On nie czuje się oszukany, tylko jest oszukany. Umowa była konkretna.

    Powtorze sie "niech nie placi i poczeka na sprawe sadowa. A potem niech sie
    pochwali ile go dodatkowej kasy kosztowala ta nauczka:)"

    HaNkA

  • 126. Data: 2008-03-01 17:10:17
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:fqbnol$833$1@news.onet.pl...

    > To po co zaczęłąś to wcześniej czytac i odpisywać??

    Skonczylam odpisywac w tym watku jeszcze przed przeprosinami autora watku.
    To ty jeden dzien pozniej zaczales sie czepiac moich postow wiec z
    grzecznosci ci zaczelam odpisywac. Nudzi mi sie w kolko pisac jedno i to
    samo ale moj zawod wymaga nieskonczonych pokladow cierpliwosci wiec moge sie
    troche jeszcze poposwiecac. na wypadek gdyby przyklad z taksowka byl nadal
    poza twoja percepcja moze postaram sie ci to jakos graficznie zrobic w
    paintcie :)

    HaNkA

  • 127. Data: 2008-03-01 18:11:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 1 Mar 2008 18:10:17 +0100, "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>
    wrote:

    >na wypadek gdyby przyklad z taksowka byl nadal
    >poza twoja percepcja moze postaram sie ci to jakos graficznie zrobic w
    >paintcie :)
    "Co przedstawia ten mix co go tu namalowałem?" :)

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 128. Data: 2008-03-01 19:05:31
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Rozczaruje cie - nie siedze z wypiekami na twarzy czekajac na kazde zdanie
    > ktore splodzisz. I nie uwazam za konieczne odpisywanie ci w ciagu 2 min od
    > przeczytania twoich madrosci

    o masz, tos sie odgryzla jak niemowle od pepowiny bezzebnymi dziaslami

  • 129. Data: 2008-03-01 19:40:07
    Od: "zbyszek" <z...@a...waw.pl>

    > A jaka to kwota? ;-)

    A była wogóle taka umowa z adwokatem? Ma ją adwokat na piśmie? Nie ma - a
    to szkoda, jest
    3 -świadków co potwierdzą, że takiej umowy nie zawierali! . Umowa była 300zł
    za sporządzenie
    wniosku - co za mała kwota? to adwokat złamal prawo i zawarł umowę za niską?
    Będzie ponosił za to odpowiedzialność? :) To oczywiście jakiś
    alternatywny scenariusz konfliktu - czy to jest zupełnie błedne
    odejście - w sumie brak umowy uderza w obie strony.

    A z innej beczki, napisaliście, że kwota wynagrodzenia adwokata zależy od
    kwoty o jaką toczzy się spór
    oraz ilości osób wnoszących powództwo. Czyli za sprawę o X zł należy się
    Y(X) zł razy N powodów których reprezentuje adwokat. A czy w takim razie nie
    powinno być liczone tak: Y(X/N) razy N?. Przykład: 1000 osób
    wnosi wspólne roszczenie o łącznie 1mln zł - czyli po 1000zł na osobę, to
    czy wynagrodzenie adwokata ma wynosić
    (strzelam) 7200zł(liczone od 1mln) razy 1000= 7,2 mln złotych??????? - Czy
    tak serio jest?????

    zbyszek

  • 130. Data: 2008-03-01 21:09:43
    Od: "Krzysztof" <K...@b...pl>

> [...]
    >
    > Powtorze sie "niech nie placi i poczeka na sprawe sadowa. A potem niech
    > sie pochwali ile go dodatkowej kasy kosztowala ta nauczka:)"

    Rozwiązanie tak gorącego wątku może już niedługo będzie miało swój finał.
    Na razie nie zdradzam szczegułów, ale jestem bliski sedna sprawy.
    Sam jestem ciekaw czy będziemy chudsi o 7200 + VAT od łepka czy nie.

    Pozdrawiam i czekajcie na info
    Krzysztof