  • 1. Data: 2008-02-27 17:06:35
    Temat: Służby cywilne - nadgodziny
    Od: "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl>

    Witam
    Nie jestem pewna czy to nie będzie nie na temat, bo we wcześniejszych
    wątkach nie widziałam nic o służbach cywilnych, ale może ktoś będzie się
    orientował.

    Czy to prawda, że urzędnicy służb cywilnych nie mogą brać nadgodzin, a jeśli
    już pracują w nadgodzinach to nie dostaną w zamian nawet przepracowanych
    godzin jako wolnego (bo o wynagrodzeniu to i tak trzeba zapomnieć)?

    W ustawie o służbie cywilnej w art. 67 jest:
    5. Jeżeli wymagają tego potrzeby urzędu, członek korpusu służby cywilnej
    na polecenie przełożonego wykonuje pracę w godzinach nadliczbowych, w tym w
    wyjątkowych przypadkach także w nocy oraz w niedziele i święta.
    6. Pracownikowi służby cywilnej za pracę wykonywaną na polecenie
    przełożonego w godzinach nadliczbowych przysługuje czas wolny w tym samym
    wymiarze.

    Nigdzie natomiast w ustawie nie jest napisane co przysługuje urzędnikowi. W
    takim razie jeżeli o tym nie jest napisane to znaczy, że mu nic nie
    przysługuje? Czy nie powinno to być określone czarno na białym tak, aby nie
    było w tej kwestii wątpliwości?

    Pozdr
    Dippi

  • 2. Data: 2008-02-27 17:11:47
    Temat: Re: Służby cywilne - nadgodziny
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 27 Feb 2008 18:06:35 +0100, "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Nigdzie natomiast w ustawie nie jest napisane co przysługuje urzędnikowi. W
    >takim razie jeżeli o tym nie jest napisane to znaczy, że mu nic nie
    W takim razie moze urzednikowi przysluguje zgodnie z KP? Wolne lub
    zaplata? A pracownikowi tylko wolne, nie ma mozliwosci zaplaty.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 3. Data: 2008-02-27 17:33:07
    Od: "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości

    > W takim razie moze urzednikowi przysluguje zgodnie z KP? Wolne lub
    > zaplata? A pracownikowi tylko wolne, nie ma mozliwosci zaplaty.

    Od tej strony nawet nie myślałam, bo w kadrach powiedziano nam po prostu, że
    urzędnicy choćby i do nocy pracowali to nie dostaną ani minuty wolnego w
    zamian. Gdy się ich prosi o jakieś konkretne informacje to podpierają się
    art. 67.

    Dippi

  • 4. Data: 2008-02-27 18:19:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 27 Feb 2008 18:33:07 +0100, "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl>
    wrote:

> [...]
    >zamian. Gdy się ich prosi o jakieś konkretne informacje to podpierają się
    Proponuje zadac pytanie kierownikowi jednostki na pismie z sugestia
    stosowania KP tam gdzie UoSC nie precyzuje jak to rozliczyc.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info