eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 311. Data: 2015-08-28 12:38:12
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-28 o 12:33, Andrzej Lawa pisze:

    > No to powtarzam: wypierdalać do Somalii! Tam JUŻ są takie zasady!
    > Prosperitę... widać.

    Powtarzasz jakieś kiepskie mity i tyle. Gorąco zachęcam do zapoznania
    się z systemem politycznym i sytuacją wewnętrzną w Somalii - nie ma tam
    wiele wspólnego z wolnością i wolnym rynkiem.

    --
    Liwiusz

  • 312. Data: 2015-08-28 12:38:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 19:06, zdumiony pisze:

    > Oczywiście pomysłów Korwina nie można nazwać utopią

    Tylko psychotyczną sraczką, na którą nabierają się od rzeczywistości
    oderwane nieco głupawe dzieciaczki.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 313. Data: 2015-08-28 12:39:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-28 o 12:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Czy chcesz porozmawiać o ultraliberalnej kapitalistycznej Somalii?

    Na pewno nie z tobą, ignorancie.

    --
    Liwiusz

  • 314. Data: 2015-08-28 12:40:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-08-28 o 12:28, Andrzej Lawa pisze:
    >Owszem. Nie moja wina, że nie rozumiesz.

    Zaraz zaraz - pierwsze wielkie korporacje powstaly w warunkach
    nieskrepowanego wolnego rynku.
    A potem panstwo musi walczyc z mono/oligopolem.

    J.

  • 315. Data: 2015-08-28 12:45:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-28 o 12:40, J.F. pisze:

    > Zaraz zaraz - pierwsze wielkie korporacje powstaly w warunkach
    > nieskrepowanego wolnego rynku.
    > A potem panstwo musi walczyc z mono/oligopolem.

    To raczej mit, nie mający przełożenia na rzeczywistość. Nawet jeśli
    lokalnie powstaną jakieś "korporacje", to ani nie są one trwałe, ani nie
    są monopolistami - małe firmy zwykle lepiej dostosowują się do rynku.

    --
    Liwiusz

  • 316. Data: 2015-08-28 12:52:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 11:56, Shrek pisze:

    > No i?

    Łatwiej się do nich adaptować bez strat.

    > A w czym dokładnie ten problem jest?

    Uproszczona analogia: tracisz pracę z dnia na dzień, wylatujesz na bruk
    z domu a inflacja skacze do 1000%, więc oszczędności tracisz (gwałtowna
    zmiana) LUB masz pewien okres wypowiedzenia tak mieszkania jak i pracy,
    a inflacja jest na niewielkim poziomie więc masz też rezerwy finansowe.

    Widzisz różnicę?

    > Jest wrażliwa. I dlatego zwykle im cieplej było, tym lepiej się nasza
    > cywilizacja rozwijała.

    Mhm.

    Patrz: ten slums Europa i te prężne imperia Afryki równikowej...

    > Dla ludzkości? Może dla lokalsów. Dla ludzkości liczy się czy
    > _globalnie_ jesteśmy w stanie się wyżywić.

    Jasne. Zwłaszcza jak z jednego z głównych eksporterów żywności staniesz
    się jednym z większych importerów?

    Zimbabwe zrobiło taki eksperyment, aczkolwiek nie przy pomocy zmian
    środowiskowych. Rezultaty były... interesujące.

    > No są - od dłuższego czasu. Podobnie jak Ziemi.

    Sam widzisz, że niektóre poziomu stabilności nie są... pożądane.

    > A skąd pomysł, że klimat ma działać na małej marży? Jakby dział na małej
    > i _niezmiennej_, to zgodnie z twoją analogią, już dawno by zbankrutował.

    Było już kilka takich "plajt". Powstały nowe "korporacje".

    > A kogo ratujemy? Bo coś mi się widzi, że nie tych co na małej marży
    > jadą. Podobnie jak z klimatem;)

    Ratujemy stabilność systemu.

    > No i? Stała słoneczna to jedno, gazy cieplarniane to drugie.

    I wg ciebie niezależne?

    > Ja wolałbym, żeby decyzja dotyczące światowej gospodarki nie były
    > podejmowane na podstawie domysłów. Jeszcze raz. Nikt nie przeczy, że CO2

    Domysłów?

    > jest gazem cieplarnianym. Nikt nie przeczy, że klimat się ociepla.
    > Uważam tylko, że te model są mocno niedoskonałe. Już kiedyś

    To nie jest "model". "Modelu" zasadniczo nie znamy. Mamy pewne
    przewidywania na podstawie obserwowanych trendów, ale nie mamy "modelu"
    pozwalającego na jednoznaczną symulację milion lat klimatu na podstawie
    danych wejściowych - chociażby dlatego, że nie mamy wszystkich danych
    wejściowych.

    Ale ponownie: masz mechanizm. Widzisz, że twoje działania powodują w nim
    skutki. Nie do końca rozumiesz, jak ten mechanizm działa. Ingerujesz weń
    na ślepo mimo braku zrozumienia, czy może starasz się najpierw w pełni
    zrozumieć jak działa a póki co starasz się go za bardzo nie dotykać?

    > postulowałem. Weźmy model, wystartujmy milion lat temu i zobaczmy czy po
    > milionie się będzie z grubsza zgadzało z teraźniejszością. Zwolennik

    Skąd weźmiesz model?

    [ciach]

  • 317. Data: 2015-08-28 12:54:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 15:29, Shrek pisze:

    > To teraz wymień kraje, gdzie taki stan faktyczny istnieje:P

    Somalia!

  • 318. Data: 2015-08-28 12:54:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 15:04, Shrek pisze:

    > Tak wrażliwa, że zawsze jak było ciepło to się zaczynała lepiej rozwijać:P

    I dlatego najpotężniejsze współczesne imperia znajdują się w Afryce
    Równikowej? ;->

  • 319. Data: 2015-08-28 12:56:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 16:50, Liwiusz pisze:

    > Tobie na pewno nie udowodnię, bo mało rozumiesz, natomiast ogólnie każdy

    Tak, i w dodatku jego wiara z świętego, wszechwiedzącego krula jest za mała.

    > normalny się zgodzi, że lepiej będzie, jak sam będzie decydował co i
    > gdzie kupić lub z kim zawrzeć umowę.

    Moment! Mowa była o szczepionkach...

  • 320. Data: 2015-08-28 12:56:57
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > a) używasz jako podpory swoich twierdzeń "linki z internetu podesłane
    > przez innego, rownie mądrego internautę".
    > b) idę o zakład że nie masz pojęcia jak odróznić publikacje naukowe od
    > czegoś co je nieźle udaje.

    Piszesz dalej takie bzdury, dotyczące higieny itp, że nie mam wątpliwości,
    że jesteś płatnym propagandzistą.
    Więc nie krytykuj arytkuł naukowego, nim go nie pszeczytasz.

    > Stycznośc z zarazkami polio oznacza zachorowanie na polio. Mylisz mało
    > szkodliwe wirusy sraczkowe na które mało kto się szczepi od choroby ktora
    > robi Ci z dziecka *kalekę*.

    NIe było zahorowania na polio w Polsce od kilkudziesięciu lat.
    Były jedynie powikłąnia poszczepienne.
    Jak jesteś w panice pszed horobą, ktura wyginęła , to idź lecz się u
    psyhiatry.

    > Nie zdąży. Na tym polegają choroby zakaźne.

    NIe masz zielonego pojęcia o medycynie, o tym o czym piszesz.
    Weź taki pułpasiec. Niby zakaźny, a zahorowanie nań powoduje odporność na
    ospę wietszną, taż zakaźną.
    Teraz rozumiesz na czym polega edukacja ukłądu odpornościowego, i dlaczego
    dzieci nieswzczepione mają bardziej dojżały, silniejszy ukłąd odpornościowy?

    > Poczekaj kilka lat. Wystarczy że odpowiednio duży procent imbecyli nie
    > zaszczepi dzieci. Zbieraj na wózek inwalidzki dla dziecka. Lub na
    > hospicjum.
    NIe wystaczy, bo nie było takie pszypadku wiele lat.

    > Tak. Zapytaj o umieralnośc noworodków jakieś 100 lat temu,...
    Mnie nie interesuje umieralność 100 lat temu w epoce gdy mydło było mało
    znane.
    Ja mam nieco pond 40 lat. Mnie nie szczepiono na odrę , ospę , rużyczkę i
    jestem z tego powodu szczęśliwa, bo spokojnie pszeszłam te horoby wieku
    dziecięcego dając szansę mojemu układowi odpornościowemu na spokojne uczenie
    się , nabywanie odporności. Nie było wtedy epidemi , były masowe
    zahorowania, nie siejące żadnej paniki, jak ty to robisz. Każde dziecko musi
    czasem pohorować, właśnie by nabyć odporności by pewne mehanizmy obronne
    organizmu magły się obudzić, wykształcić, jak np. gorączka. Pszebieg tyh
    horub był dużo łagodniejszy niż 3 dniowa gorączka.

    > byc może twoi dziadkowie pamiętają ile umieralo średnio dzieci w
    > przeciętnej rodzinie. "Z niejasnych przyczyn". Te czasy powrócą.
    Nie powrucą. Z niejasnyh pszyczyn to będzie umierać pokolenie masowo
    szczepione.

    > Odra, ospa i różyczka mają piwikłania o których nie chcesz słyszeć, bo sa
    > drastyczne. To że o nich nie słyszysz to tylko dlatego że prawie wszyscy
    > ich nie mieliśmy. Zgadujesz dlaczego?
    Mają powikłania, zwłaszcza, gdy są źle leczone, gdy są złe warunki
    bytowania, a zwłąszcza, gdy dopadną osłabionego dzieciaka, ale i tak takie
    powikłąnia są mniejsze od powikłąń samego szczepienia.

    > Zaś siotka mojego tescia miała pryszcze ale znikneły jak zaczeła jeść
    > kebab. Wniosek z tego taki że kebaby leczą pryszcze.
    NIe umiesz wnioskować, raczej ta pani nie umiała gotować.

    > , bez jakijkolwiek paniki, i na pewno każda
    >
    > Ty nie wiesz co to jest stracić mózg i zostać rosliną w wyniku powiklań po
    > chroboach na które od wielu lat znamy leki? Zastanów się nad taką sceną:
    > twója córka trzyma Cie za rękę i pyta "Mamusiu, dlaczego ja musze umierać
    > a inne dzieci mają tylko bąble". Zastanów się.

    A co odpowiesz umierającemu po szczepionce malcowi , ktury spyta, dlaczego
    pozwoliłaś mnie zaszepić ?

    > Trywialujesz. To jeden z najwiekszych grzechów imbecyli
    > antyszczepionowych. Trywializacja poważnego problemu. Stąd ci idioci
    > zarażający swiadomie ospą dzieci. Bo ospa to tylko takie bąbelki, nie?
    NIe masz argumentuw, jesteś panikażem, i dlatego zbyt często używasz słuw
    imbecyl, idiota....

    > Szperanie w internecie *NIE* jest dowodem.

    Szperanie nie, ale artykuły tam publikowanie - tak.

    > Religijnośc nie ma związku z katolicyzmem. Religijnośc to zachowania
    > antyszczepionkowców które sprowadzają się do negowania faktów, walki z
    > diabłem w postaci korporacji, uwielbienia dla ignorancji. Jak każda
    > religia tylko cele nieco inne, ale metody te same.
    Naprawdę zacznij się leczyć.

    > DOWODY. Nie linki. Dowodem może być dowolna publikacja opublikowana na
    > konferencji lub czasopismie z listy filadelfijskiej.

    Jesteś bezczelny, są POLSKIE lepsze źrudła niż obce publikacje, kturyh celem
    jest niszczenie całyh naroduw.
    Ile ci płaci obcy wywiad za godzinę mącenia w internecie?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)