eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 301. Data: 2015-08-28 12:26:23
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2015 o 13:19, Liwiusz pisze:

    > Czyli piszesz nie na temat. Bo dyskutujemy o spaleniu węgla kamiennego.

    Nie, mowa była o braku problemów z nieograniczonym uwalnianiem
    ziemskiego węgla do atmosfery w postaci CO2.

    > Jak również błędnie zakładasz, że zmiany klimatu od tych "200C" zaszły
    > DLATEGO, że węgiel się gdzieś akumulował...

    Ja zakładam?

    Ja tylko piszę o warunkach panujących w czasach całego węgla w atmosferze.

    > Śmiesznie wygląda, jak arogancją zastępujesz inteligencję.

    Przyganił kocioł garnkowi.

    > Wypuszczenie węgla do atmosfery (cokolwiek to znaczy) nie przywróci
    > tamtych warunków.

    Dokładnie takich może nie, ale uwalnianie przez mizerne 100 lat węgla
    gromadzonego przez setki milionów lat nie jest obojętne dla klimatu.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 302. Data: 2015-08-28 12:28:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 17:16, Liwiusz pisze:

    > To w końcu zdecydujcie się - to wina wolnego rynku, czy braku wolnego rynku?
    >
    > Pogląd Wojciecha jest oczywiście absurdalny. Korporacje najlepiej
    > powstają tam, gdzie państwo tworzy oligopole lub usuwa konkurencje
    > korporacji.

    Państwo tworzy? Usuwa konkurencję?

    ROTFL

    Fanboje JKM żyją w jakieś wirtualnej rzeczywistości...

  • 303. Data: 2015-08-28 12:30:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 18:07, Liwiusz pisze:

    > Pod warunkiem, że te miejsca "tylko dla szczepionych" to miejsca wybrane
    > przez ich właścicieli, a nie wymuszone odgórnie.

    Mhm. Dla fanbojów JKM "wolność" to... dyktat oszalałej mniejszości.

    Większość chce być ZDROWA!

    Nie podoba się? Poszli won!

  • 304. Data: 2015-08-28 12:31:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2015 o 18:14, Liwiusz pisze:

    > Nie, nie o takiej sytuacji rozmawiamy.

    Jak nie? Przecież od początku argumentujesz za tym, żeby każdy mógł
    robić sobie ze swoimi dziećmi na co ma ochotę...

  • 305. Data: 2015-08-28 12:32:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2015 o 19:15, Liwiusz pisze:

    > Był taki pomysł - jakiś powiat, gmina - w wersji Korwina (bez
    > ubezpieczeń, z minimalnymi podatkami, z dużą wolnością). Mimo chętnych
    > do zamieszkania, nie ma chętnych do wydzielenia takiego eksterytorium,
    > ponieważ bardzo szybko teren ten stałby się najbogatszy w Polsce i jak
    > potem uzasadniać łupienie pozostałej części?

    ROTFL

    A jednorożce dawały by wam czekoladowo-truskakwowe mleko.

  • 306. Data: 2015-08-28 12:33:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]

    > ubezpieczeń, z minimalnymi podatkami, z dużą wolnością). Mimo chętnych
    > do zamieszkania, nie ma chętnych do wydzielenia takiego eksterytorium,

    No to powtarzam: wypierdalać do Somalii! Tam JUŻ są takie zasady!
    Prosperitę... widać.

  • 307. Data: 2015-08-28 12:34:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 18:21, Liwiusz pisze:

    > O tak, komunizm zawsze deptał po plecach kapitalizmowi. Tak deptał, że
    > aż zbankrutował. Milionów ofiar nie liczę :(

    Czy chcesz porozmawiać o ultraliberalnej kapitalistycznej Somalii?

  • 308. Data: 2015-08-28 12:35:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-28 o 12:26, Andrzej Lawa pisze:

    > Ja tylko piszę o warunkach panujących w czasach całego węgla w atmosferze.

    To nie jedyny warunek wówczas występujący.

    --
    Liwiusz

  • 309. Data: 2015-08-28 12:36:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-28 o 12:28, Andrzej Lawa pisze:

    > Państwo tworzy? Usuwa konkurencję?

    Owszem. Nie moja wina, że nie rozumiesz.

    --
    Liwiusz

  • 310. Data: 2015-08-28 12:37:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 19:00, Liwiusz pisze:

    > Bardzo dobry przykład.
    > Porównaj rozwój względnie wolnorynkowych RFNów z względnie
    > komunistycznymi NRDami.

    No właśnie: względnie.

    Bez subwencji i innych sztucznych interwencji gdyby RFN miał twój
    wymarzony ultraliberalny kapitalizm, to byłby europejską Somalią.