  • 1. Data: 2018-04-16 20:12:37
    Temat: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Masz trójkę? Możesz zagłosować z żoną na Gowina nie dwa, ale pięć razy!
    Gowin oczywiście nie jest w stanie wyjaśnić, co w sytuacji, gdy rodzice
    są po rozwodzie? Nie wiadomo, kto będzie głosował w imieniu dzieci
    będących w rodzinach zastępczych lub w domach dziecka? No i wreszcie co
    w sytuacji - wcale nierzadkiej w Polsce! - gdy mama jest np. za PiS, a
    tata za PO? Jedno jednak Gowin wie. Wie, po co chciałby to zrobić.
    Napisał o tym na Twitterze: ,,Jeśli tego nie zrobimy, o decyzjach
    polityków przesądzać będą emeryci".
    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/jaroslaw-gow
    in-uderza-w-emerytow-majaczy-z-glodu/ckx16s0

  • 2. Data: 2018-04-16 20:33:29
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16-04-18 o 20:12, Animka pisze:
    > Masz trójkę? Możesz zagłosować z żoną na Gowina nie dwa, ale pięć razy!

    Podejrzewam, że PiS przy następnych wyborach ma zamiar straszyć, że po
    zmianie rządzących nowa partia zabierze 500+. Głosy beneficjentów 500+
    zwielokrotnione o ich dzieci dałyby w takiej sytuacji na wiele kadencji
    władzę tej partii.

  • 3. Data: 2018-04-16 20:35:53
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > zmianie rządzących nowa partia zabierze 500+. Głosy beneficjentów 500+
    > zwielokrotnione o ich dzieci dałyby w takiej sytuacji na wiele kadencji

    A nie wystarczy z upodobaniem cytować jak PO+ nawijało że 500+ rozwali
    finanse państwa?

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-04-16 20:57:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16-04-18 o 20:35, A. Filip pisze:

    > A nie wystarczy z upodobaniem cytować jak PO+ nawijało że 500+ rozwali
    > finanse państwa?

    Nie wiem, czy wystarczy. Natomiast skoro dążą do tak karkołomnego
    rozwiązania, to chyba szacują, że nie wystarczy.

  • 5. Data: 2018-04-16 20:58:24
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-16 o 20:12, Animka pisze:
> [...]
    > polityków przesądzać będą emeryci".
    > https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/jaroslaw-gow
    in-uderza-w-emerytow-majaczy-z-glodu/ckx16s0

    Zawsze podejrzewałem, że to idiota i śliska glista bez cienia honoru.
    Teraz już jestem tego pewien.

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2018-04-16 21:00:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16-04-18 o 20:58, Sonn pisze:

    > Zawsze podejrzewałem, że to idiota i śliska glista bez cienia honoru.
    > Teraz już jestem tego pewien.

    CZemu "idiota"? Pomysł cwany.

  • 7. Data: 2018-04-16 22:20:33
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > zmianie rządzących nowa partia zabierze 500+. Głosy beneficjentów 500+
    > zwielokrotnione o ich dzieci dałyby w takiej sytuacji na wiele kadencji

    I tu jest pies pogrzebany.
    Biedne kobiety rodzą na potęgę bo tak każe PIS, a potem dzieci są im
    zabierane ( do bandyckich adopcji albo na przeszczepy dla bogaczy) bo
    kobieta czy rodzina jest biedna. Nikt nie pomoże finansowo tej kobiecie,
    tej rodzinie. Tak się dobija ludzi.
    Ogladałam ostatnio "Sprawę dla reportera E.Jaworowicz" i tak się
    zdenerwowałam, że nie mogę przestać o tym myśleć.

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-04-16 22:27:19
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-16 o 20:35, A. Filip pisze:

    > A nie wystarczy z upodobaniem cytować jak PO+ nawijało że 500+ rozwali
    > finanse państwa?

    Są złe i dobre strony. Teraz na 500+ starcza, bo złodzieje
    reprywatyzacyjni pieniądze zwracają. będa podatki od galerii handlowych
    itd. Zresztą sam wiesz jeszcze co.

    --
    animka

  • 9. Data: 2018-04-16 22:30:26
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > CZemu "idiota"? Pomysł cwany.

    Tak, obślizgły cwaniak. Nie mogę na niego patrzeć. Zawsze przełączam tv
    na inny kanał jak go widzę.

    --
    animka

  • 10. Data: 2018-04-16 22:41:12

    Szanowna Animko. Poważni specjaliści wypowiadający się na łamach tok-fm
    dostrzegają zalety takiego głosowania.
    Może jeszcze nie dzisiaj kiedy nasz "demokracja" dość młoda jest .... :-)
    Ale może nie ma już na co czekać i dobre wzorce kopiować.

    A że robi to PiS. Trudno. Inni nie chcieli robić nic. :-)