  • 1. Data: 2018-04-18 21:30:24
    Temat: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Zaraz wpadną na pomysł zakazania kamerek;)

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=8T8
    DpMUYOx8

    Shrek

  • 2. Data: 2018-04-18 22:22:25
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 18 Apr 2018 21:30:24 +0200, Shrek napisał(a):

    > Zaraz wpadną na pomysł zakazania kamerek;)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=8T8
    DpMUYOx8

    Co za debil!
    Policjant kieruje, to kręgle na pasach kasuje się na jego koszt :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2018-04-18 23:26:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18-04-18 o 21:30, Shrek pisze:
    > Zaraz wpadną na pomysł zakazania kamerek;)
    > https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=8T8
    DpMUYOx8

    Możesz rozwinąć, co złego jest na tym filmie? Jeśli policjant kierujący
    ruchem stoi plecami, przodem do Ciebie, to na skrzyżowanie wjeżdżać nie
    wolno (coś, jak czerwone światło). Gość wjechał.

  • 4. Data: 2018-04-19 07:09:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Możesz rozwinąć, co złego jest na tym filmie? Jeśli policjant kierujący
    > ruchem stoi plecami, przodem do Ciebie, to na skrzyżowanie wjeżdżać nie
    > wolno (coś, jak czerwone światło). Gość wjechał.

    "kazałem jechać, to po ciul się zatrzymuje". No ale w rozporządzniu nie
    zapisano, że policjant ma spełniać podstawowe normy kultury.

    A tak ogólnie, to czy masz zielone, czy policjanta, to piesi byli na
    przejściu i wypadało im umożliwić zejście. Pan policjant ich nie
    widział, pan kierowca naprawił jego błąd, a pan policjant wyzywa go od
    ciuli i straszy punktami. Ciekawe czy i tu rzecznik się wypowie i co z
    siebie wydali.

    Kolejny kulson, co potem będzie narzekał, że ludzie do policji uprzedzeni.

    Shrek

  • 5. Data: 2018-04-19 07:33:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-18, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > ruchem stoi plecami, przodem do Ciebie, to na skrzyżowanie wjeżdżać nie
    > wolno (coś, jak czerwone światło). Gość wjechał.

    No ale on ma pretensje, że tamten nie jechał i dalej brnie jak mu
    wyjasnił, że przepuszczał kobietę z wózkiem.

    P: Kazałem jechać, to po ciul się zatrzymuje.
    K: Ale kobieta z wózkiem...
    P: Nie ważne, policjant kieruje ruchem a nie pani na przejściu.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2018-04-19 10:47:17
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > ruchem stoi plecami, przodem do Ciebie, to na skrzyżowanie wjeżdżać nie
    > wolno (coś, jak czerwone światło). Gość wjechał.

    Przecież wszystko jest odwrotnie. Policjant straszy karą za to, że gość
    NIE WJECHAŁ. A nie wjechał, bo szli piesi. Wg policjanta należało
    pieszych rozjechać.

    MJ

  • 7. Data: 2018-04-19 14:15:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    DpMUYOx8

    >Przecież wszystko jest odwrotnie. Policjant straszy karą za to, że
    >gość NIE WJECHAŁ. A nie wjechał, bo szli piesi. Wg policjanta
    >należało pieszych rozjechać.

    zakaz rozjechania pieszych wynika z przepisow ogolnych ustawy, a te
    jak wiadomo sa mniej wazne niz polecenia policjanta :-)

    J.

  • 8. Data: 2018-04-19 16:51:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-04-18 o 07:33, Marcin Debowski pisz

> [...]
    > P: Kazałem jechać, to po ciul się zatrzymuje.
    > K: Ale kobieta z wózkiem...
    > P: Nie ważne, policjant kieruje ruchem a nie pani na przejściu.

    No więc nie ogarnąłem zatem do końca, o co chodziło. Ale zauważ, że
    kobieta szła "na czerwonym". Kilka pojazdów przed nią przejechało. Ona
    stała na wyłączonej z ruchu części jezdni (słupkami i samochodem
    serwisu). Gdyby pomimo to weszła przed tego jadącego, to oczywiście
    należałoby uznać, ze był to jego manewr obronny. Ale ona stała, a nasz
    kierujący zatrzymując się wprowadził po prostu zamieszanie i sprowokował
    ją do przejścia. Kilku go poprzedzających przejechało, a kobieta
    wyraźnie czekała, na "puszczenie" jej kierunku.

    Nie wnikam w kulturę wypowiedzi, bo to osobna sprawa, bo faktycznie
    można by tu8 sporo poprawić.

  • 9. Data: 2018-04-19 17:24:14
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w

    > W dniu 19-04-18 o 07:33, Marcin Debowski pisz

    DpMUYOx8

    > No więc nie ogarnąłem zatem do końca, o co chodziło.

    Hmm...

    > Ale zauważ, że
    > kobieta szła "na czerwonym".

    Skad taki wniosek?

    > Kilka pojazdów przed nią przejechało.

    I co z tego?

    > Ona stała na wyłączonej z ruchu części jezdni (słupkami i samochodem
    > serwisu).

    ??? Tobie to sie mozg chyba wylacza -- slupki i "serwis sygnalizacji" stoi
    na pasie drugim od prawej, wiec pieszy znajdowal sie na przejsciu dla
    pieszych

    > Nie wnikam w kulturę wypowiedzi, bo to osobna sprawa, bo faktycznie
    > można by tu8 sporo poprawić.

    Skup sie na merytoryce -- nawet sie ciul nie przedstawil...

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2018-04-19 18:27:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale zauważ, że
    > kobieta szła "na czerwonym".

    Wręcz przeciwnie - szła na "bezświatłowym", była na _drugim_ pasie od
    krawężnika miała więc z jej punktu widzenia pierwszeństwo (z którego nie
    korzystała, bo słusznie wyszła z zalożenia, że nie ma się co z tonami
    żelaswa wózkiem z dzieckiem przepychać).

    > Kilka pojazdów przed nią przejechało. Ona
    > stała na wyłączonej z ruchu części jezdni (słupkami i samochodem
    > serwisu).

    Miedzy 1 a trzecim pasem. Wyłączonym za skrzyżowaniem, nie przed.
    Ewidentnie była na przejściu i skrzyżowaniu.

    > Ale ona stała, a nasz
    > kierujący zatrzymując się wprowadził po prostu zamieszanie i sprowokował
    > ją do przejścia.

    Nasz kierujący naprawił błąd kulsona, który w dupie miał pieszych i
    nawet nie pomyślał, że ruchem pieszych to oni nie kieruje, bo go z
    przejścia nie widać.

    > Kilku go poprzedzających przejechało, a kobieta
    > wyraźnie czekała, na "puszczenie" jej kierunku.

    No ciężko, żeby się wózkiem z samochodami przepychała.

    > Nie wnikam w kulturę wypowiedzi, bo to osobna sprawa, bo faktycznie
    > można by tu8 sporo poprawić.

    Mógłby zacząć od przedstawienia się. ... a skończyć na przeproszeniu za
    to, że źle wykonywał swój obowiązek i był w mylnym błędzie, uważając że
    kieruje ruchem pieszych.

    Shrek