  • 91. Data: 2018-04-17 18:45:48
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 10:03, Liwiusz pisze:
    > A patrząc bardziej ogólnie - lepiej jest, jeśli o przyszłości narodu
    > decydują ci, którzy coś do tego narodu wkładają, a nie tylko wyjmują.

    Uważaj narażasz się gejom ;-)

  • 92. Data: 2018-04-17 18:59:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 15:32, Kviat pisze:
    > Całą resztę problemów, oprócz tego matematycznego.

    Chyba nie nadajesz się na obywatela nowoczesnego postępowego świata.
    Widzisz tylko same problemy. :-)
    Daj spokój.

  • 93. Data: 2018-04-17 19:18:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 14:42, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > no właśnie, ale sam widzisz, że ciężko to zważyć, więc komplikacja, gdy
    > założenie iż jeden wnosi więcej, więc warto by go wyróżnić ma słabe
    > podstawy jest komplikacją zbędną i raczej demoralizującą.

    Dokładnie zważyć się nie da ale szala jest wyraźnie przechylona ku rodzicom.
    Dlatego śmieszą mnie te głupie dywagacje i szukanie na siłę dziury w całym.
    Można podyskutować czy już jesteśmy na to gotowi czy jeszcze nie.
    Każdy kto dobrze życzy społeczeństwu (GRUBO) poprze takie zróżnicowanie
    głosów. :-)

  • 94. Data: 2018-04-17 21:10:48
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 08:28, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > No i rozwala... Jak nie zauważyłeś, po wyborach wstrzymano te inwestycje
    > infrastrukturalne (które były zaplanowane), które się dało, podwyższono
    > różne para podatki, wycofano się z zakupów dla wojska, a pomimo
    > koniunktury jest deficyt... więc tak, rozwala to budżet. Teraz są
    > jeszcze wahnięcia związane z tym, że pieniądze z 500+ częściowo wracają
    > do budżetu, ale to jest fala tłumiona (a nie perpetum mobile). Ta akcja
    > jest na kredyt, który będą musieli spłacać beneficjenci tego projektu,
    > dodatkowo wyrządza dużo zła, pieniądze otrzymywane za nic demoralizują.
> [...]

    Pewnie masz rację, a wysokie nagrody za nic dla panocków i kupowanie
    drogich limuzyn nie demoralizują? Trzeba by to wszystko wziąc do kupy i
    podliczyć, ale danych nie mam pod ręką.

    --
    animka

  • 95. Data: 2018-04-17 21:15:52
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 10:35, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > To zastanówmy się, więcej wkłada do tego społeczeństwa, osoba np
    > opracowująca nowe leki z 1 dzieckiem, która stara się to dziecko
    > wykształcić ect, czy matka z 5 dzieci, zyjąca głównie z socjalu, mąż
    > pracuje głównie w szarej strefie, żeby nie mieć oficjalnie za dużych
    > zarobków, żeby socjalu nie zabrali. Dzieci uczone są od małego,że praca
    > nic nie daje, że nauka nic nie daje, że lepiej żyć z socjalu...

    Mam takie przeczucie ,że jakby w okolicy ich zamieszkania powstały
    jakieś fabryki czy jakieś inne zakłady pracy to do tej pracy polecieliby
    w podskokach i z radościa.Ddzieci poszłyby do przedszkola, do złobka czy
    zatrudniliby nianię.

    --
    animka

  • 96. Data: 2018-04-17 21:17:28
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 09:49, Liwiusz pisze:

    > Ponadto system ten zwiększa, a nie zmniejsza, demokrację,

    Zwiększa demokrację w równym stopniu jak pracodawca głosujący w imieniu
    pracowników.

    Jak ten pomysł ma się do bezpośredniości i tajności wyborów?

  • 97. Data: 2018-04-17 21:19:23
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 13:33, Liwiusz pisze:

    > Czyli lekarz powinien być wynagradzany pieniędzmi, ponieważ przyjęło się
    > takie podziękowanie za pracę.

    No to dzieciata cześć społeczeństwa bierze 500+ i wszystko gra.

  • 98. Data: 2018-04-17 21:20:02
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 16:29, Liwiusz pisze:

    > Bezrobotna matka to oksymoron - w końcu każda z tych matek pracuje
    > wychowując swoje dzieci. A że dodatkowo nie pracuje dla kogoś obcego, to
    > raczej dobrze dla tych dzieci.

    cytując: "Daj spokój. Są pewne granice pieprzenia i reductio ad absurdum. "

  • 99. Data: 2018-04-17 21:24:21
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 11:05, Olin pisze:

    > Starcza, bo jest dobra koniunktura. Kiedy się skończy, będzie płacz i
    > zgrzytanie zębów. Druga kwestia to system emerytalny, do którego trzeba
    > dopłacać z budżetu dwa razy więcej niż na 500+, a dobra władza pozwoliła
    > suwerenowi nie "pracować do śmierci".
    > Przy okazji robią krzywdę matkom, które teraz rezygnują z szukania pracy.
    > Dzieci dorosną, skończy kasa, a one będą miały 40-50 lat i żadnego
    > doświadczenia zawodowego. Nadadzą się do wykładania towaru na półki w
    > Lidlu.

    Przedszkole kosztuje niemało, więc niech siedzą sobie w domu. Tylko
    powinny opłacać sobie w ZUS składki na emeryturę. Nie może być tak jak
    ostatnio, że popodwyszali emerytury nierobom, którym nie chciało się
    pracować, wypracowac emerytury i nawet składek nie płacili.
    Jesli chodzi o wykształcenie to zawsze jest na to czas, zawsze może
    podjąc jakąś naukę czy zrobic kursy. Dzieci odchowane to i głowa
    spokojniejsza. Tak myślę.

    --
    animka

  • 100. Data: 2018-04-17 21:26:20
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 11:06, Wojtek pisze:

    > Problem: dwoje rodziców ma różne poglądy i mają 5 dzieci.
    > Rozwiązanie problemu: matka głosując oddaje 2,5 głosa ojciec głosując
    > oddaje 2,5 głosa.

    Ale pewnie nie na Gowina i będzie Gowinowi łyso.

    --
    animka