    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Date: Mon, 16 Apr 2018 22:20:33 +0200

    > Podejrzewam, że PiS przy następnych wyborach ma zamiar straszyć, że po
    > zmianie rządzących nowa partia zabierze 500+. Głosy beneficjentów 500+
    > zwielokrotnione o ich dzieci dałyby w takiej sytuacji na wiele kadencji
    > władzę tej partii.

    I tu jest pies pogrzebany.
    Biedne kobiety rodzą na potęgę bo tak każe PIS, a potem dzieci są im
    zabierane ( do bandyckich adopcji albo na przeszczepy dla bogaczy) bo
    kobieta czy rodzina jest biedna. Nikt nie pomoże finansowo tej kobiecie,
    tej rodzinie. Tak się dobija ludzi.
    Ogladałam ostatnio "Sprawę dla reportera E.Jaworowicz" i tak się
    zdenerwowałam, że nie mogę przestać o tym myśleć.

    --
    animka