  • 11. Data: 2018-04-16 23:36:33
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Są złe i dobre strony. Teraz na 500+ starcza, bo złodzieje
    > reprywatyzacyjni pieniądze zwracają.

    Naprawdę wierzysz, że z tego da się sfinansować 500+ (ok. 25 miliardów
    złotych rocznie)?

  • 12. Data: 2018-04-17 00:12:00
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > Podejrzewam, że PiS przy następnych wyborach ma zamiar straszyć, że po
    > zmianie rządzących nowa partia zabierze 500+.

    Na taką partię zagłosowałbym za siebie i za moje plemniki

  • 13. Data: 2018-04-17 00:14:04
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2018-04-16 o 22:27, Animka pisze:

    > Są złe i dobre strony. Teraz na 500+ starcza, bo złodzieje
    > reprywatyzacyjni pieniądze zwracają.

    Jestem nie na czasie, ale oprócz Waltzów to ktoś jeszcze coś zwracał? To
    że Waltzom trzeba będzie oddać z przeprosinami i odsetkami to nie ulega
    chyba wątpliwościom?

  • 14. Data: 2018-04-17 00:15:40
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2018-04-16 o 22:41, z pisze:
    > Szanowna Animko. Poważni specjaliści wypowiadający się na łamach tok-fm
    > dostrzegają zalety takiego głosowania.

    Nie wiem czy kpisz z niej czy serio piszesz?

  • 15. Data: 2018-04-17 02:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PlaMa b...@w...pl ...

    > Nie wiem czy kpisz z niej czy serio piszesz?

    To przeciez nie ma znaczenia.
    Po pierwsze dlatego ze to Animka, po drugie dlatego ze dzis fakty nikogo
    juz nie interesuja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 16. Data: 2018-04-17 07:35:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 00:15, PlaMa pisze:

    > Nie wiem czy kpisz z niej czy serio piszesz?

    Piszę serio a że trafiło na post Animki...

    Wsio ryba którego trola się prostuje. Choć ten akurat może mieć cycki :-)

  • 17. Data: 2018-04-17 08:28:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-16 o 20:35, A. Filip pisze:

    > A nie wystarczy z upodobaniem cytować jak PO+ nawijało że 500+ rozwali
    > finanse państwa?

    No i rozwala... Jak nie zauważyłeś, po wyborach wstrzymano te inwestycje
    infrastrukturalne (które były zaplanowane), które się dało, podwyższono
    różne para podatki, wycofano się z zakupów dla wojska, a pomimo
    koniunktury jest deficyt... więc tak, rozwala to budżet. Teraz są
    jeszcze wahnięcia związane z tym, że pieniądze z 500+ częściowo wracają
    do budżetu, ale to jest fala tłumiona (a nie perpetum mobile). Ta akcja
    jest na kredyt, który będą musieli spłacać beneficjenci tego projektu,
    dodatkowo wyrządza dużo zła, pieniądze otrzymywane za nic demoralizują.
    Ale to przyszłość....

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 18. Data: 2018-04-17 08:44:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 16 Apr 2018 22:27:19 +0200, w <pb3104$drn$1@node1.news.atman.pl>, Animka
    <a...@t...wp.pl> napisał(-a):

    > Są złe i dobre strony. Teraz na 500+ starcza, bo złodzieje
    > reprywatyzacyjni pieniądze zwracają.

    Bzdura.

    > będa podatki od galerii handlowych
    > itd.

    Prawdopodobnie nie będą, zresztą to grosze.

    > Zresztą sam wiesz jeszcze co.

    Np. co?

  • 19. Data: 2018-04-17 09:36:39
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-04-16 o 20:12, Animka pisze:
    > Masz trójkę? Możesz zagłosować z żoną na Gowina nie dwa, ale pięć razy!

    Niekoniecznie na Gowina. Można zagłosować na każdego.

    Ten pomysł jest ciekawy. W końcu dzieci też są obywatelami. Ich
    opiekunami prawnymi są rodzice. Więc dlaczego nie?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 20. Data: 2018-04-17 09:49:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 09:36, Wojtek pisze:

    > Niekoniecznie na Gowina. Można zagłosować na każdego.
    >
    > Ten pomysł jest ciekawy. W końcu dzieci też są obywatelami. Ich
    > opiekunami prawnymi są rodzice. Więc dlaczego nie?

    Ponadto system ten zwiększa, a nie zmniejsza, demokrację, więc powinien
    podobać się wszelkiej maści lewakom (zresztą na twitterze widziałem
    podniecenie tym Razemowców).

    --
    Liwiusz