  • 141. Data: 2018-05-05 20:59:59
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > nie dość, że sam naukowiec przyczynia się
    > do lepszego życia innych,

    No to pokazmy w druga strone.
    Sa naukowcy którzy zajmuja sie np. badaniem zachowan konsumentów
    sprawiajac ze mamy w tv milion bezsensownych reklam a produkty sa
    projektowane tak zeby sie dobrze sprzedały a nie tak, zeby dobrze
    słuzyły.
    Czy taki naukowiec wnosi wiecej do spoleczenstwa niz dobry hydraulik czy
    elektryk? Watpie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 142. Data: 2018-05-07 20:47:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    >No to pokazmy w druga strone.
    >Sa naukowcy którzy zajmuja sie np. badaniem zachowan konsumentów
    >sprawiajac ze mamy w tv milion bezsensownych reklam a produkty sa

    troche watpie. One tam sa, bo taki zwyczaj.

> [...]
    >słuzyły.
    >Czy taki naukowiec wnosi wiecej do spoleczenstwa niz dobry hydraulik

    Wnosi tyle, ze dzieki niemu byc moze ten hydraulik czy elektryk ma
    prace, bo inaczej bys uzywal nadal starej pralki, zmywarki czy
    telewizora :-)
    A pukajacym bezrobotnym mowil "nie, dziekuje, nie mam zadnych
    pragnien".

    J.

  • 143. Data: 2018-05-07 23:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > troche watpie. One tam sa, bo taki zwyczaj.

    Rozumiem, ze nie miałes w zyciu za duzo z marketingiem wspolnego?

> [...]
    > telewizora :-)
    > A pukajacym bezrobotnym mowil "nie, dziekuje, nie mam zadnych

    Aha, czyli twoim zdaniem ludzie naprawiaja pralki, zmywarki etc?
    Kiedys owszem, naprawiało sie, bo padały programatory etc.
    Dzis najczesciej taka zepsuta pralka idzien a złom...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 144. Data: 2018-05-07 23:16:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Rozumiem, ze nie miałes w zyciu za duzo z marketingiem wspolnego?

    Ale co konkretnie masz na mysli ?

    >Aha, czyli twoim zdaniem ludzie naprawiaja pralki, zmywarki etc?
    >Kiedys owszem, naprawiało sie, bo padały programatory etc.
    >Dzis najczesciej taka zepsuta pralka idzien a złom...

    A hydraulik ma prace przy produkcji nowej.

    Ale jesli cie zrozumialem - to tu nie chodzi o naprawianie, tylko jak
    naukowiec potrafi przekonac Ci zone do zakupu nowej pralki, mimo ze
    stara dobra, to hydraulik bedzie mial prace. A jak nie, to nie.
    I czyz to nie jest pozyteczna praca ? :-)

    J.

  • 145. Data: 2018-05-08 06:11:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > troche watpie. One tam sa, bo taki zwyczaj.

    A taka Cambridge Analytica to jest sukcesorem niby jakich technologii?

    --
    Marcin

  • 146. Data: 2018-05-08 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    Dokładnie to co napisałem... :)

    > A hydraulik ma prace przy produkcji nowej.

    Jebłem :)
    Kto?

> [...]
    > stara dobra, to hydraulik bedzie mial prace. A jak nie, to nie.
    > I czyz to nie jest pozyteczna praca ? :-)

    Nie, zupełnie nie to.
    Raczej jak to jak naukowiec pokaze ze warto w reklamach ludziom wciskac
    kit bo i tak ludzie nie rozumieja i łykają jak ciepłe bułeczki.
    I w ogole nikt sie nie zastanawia ze 100 generacja proszku znowu usuwa
    plamy o 20% lepiej ze własciwie usuwanie plam juz powinno wynosic
    99,9999999% ale i tak nastepna generacja bedzie usuwać znow 20% lepiej.
    Itp. itd...
    Mało masz przykładów szkodliwych reklam?

  • 147. Data: 2018-05-10 18:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    > To jest słuszna koncepcja. Osoba z licencjatem miałby, przykładowo,
    > 1.5 głosu, magister 2, a po habilitacji z 5. Od razu wszystkie
    > uczelnie z Nowego Tomyśla zostaną oblężone przez żądnych wiedzy.

    Ryzykowna teza.
    Ludziom teraz nie chce sie isc na wybory a beda robic magistra albo wrecz
    doktora zeby pomnozyc ilosc własnych głosów???
    Gdyby tak było to byłby to prawdziwy przełom - tak prostym sposobem
    zbudowac u ludzi pozadanie wiedzy?

    Ale nie mam złudzen - 0 pomnozone przez jakąkolwiek liczbe nadal = 0...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 148. Data: 2018-05-10 18:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kviat ...

    > Serio?
    > 1,5 + 1,5 (dwoje rodziców) = 2 (jeden rodzic)?
    >
    > To nawet logiczne...
    > Jak widać nie tylko z historią masz problem.

    Teraz nie wiem czy sie czepiasz czy naprawde nie zrozumiałes Liwiusza...

    Rodzice mają głos dziecka.
    Jeżeli opiekują się nim razem to kazdy ma dodatkowo po poł głosu.
    Jeżeli opiekuje sie dzieckiem tylko jeden rodzic (czyli wykonuję pracę
    obu rodziców sam) to ma cały dodatkowy głos.

    Tak bardziej ogólnie to jest naprawde ciekawy pomysł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 149. Data: 2018-05-10 18:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kviat ...

    > Chyba twoją.

    > A dlaczego miała by być gorsza?
    > Wartość kobiety zależy od posiadania męża? Tak jest tylko w
    > wyznaniowych zaściankach i w religianckich głowach.

    Nikt nie mowi o wartosci osoby tylko o ilosci posiadanych głosów w
    zaleznosci od stopnia wykonywania obowiązków rodzicielskich.
    To ze ktos nie majacy dzieci nie moze sobie odliczyc ulgi od podatku,
    nijak ma sie do tego ze jest lepszy czy gorszy od tego co odliczyc sobie
    moze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."