  • 171. Data: 2014-05-10 15:45:44
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Malpy i Delfiny" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:lkl7bk$9re$1@node1.news.atman.pl...

    > Zapewne. Wiec jeszcze dzwonic do rodzicow mogl, zeby skontaktowali sie ze
    > szkola.
    Mógł z tuzin rzeczy zrobić. Już któryś raz Ci podkreślam, że problemem tu
    było działanie w warunkach strzesu i pod presją czasu, a nie brak realnych
    możlwiości. Teraz sąd musi to ocenić, na ile mógł i powinien to tam
    wymyślić, a na ile nie mógł. Jesli sąd uzna, że nie ponosi winy za
    neiwymyślenie tego, to wówczas otwiera się możliwość dochodzenia roszczeń
    odszkodowawczych za niewystarczające poinformowanie o zmianie trasy - o ile
    faktycznie było niewystrczające. Piszę "o ile", bo jak widać dwa artykuły i
    dwa stany faktyczne. Nie wiem, jaki bedzie trzeci - o stanie faktycznym nie
    wspominając, bo podejrzewam, ze był jeszcze inny :-)

  • 172. Data: 2014-05-10 16:09:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > 4) jest (nie)slawny w usenecie :D

    Nawet w Internecie, choć jego personaliów nie podano.

  • 173. Data: 2014-05-10 16:44:43
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > I prosze cie - miej na uwadze, ze powodem zajscia byla luka w ruterze
    > pozwalajaca na manipulacje.
    >
    > Bez niej Kowalski nie zostalby wystawiony

    Jakby nie ignorował ostrzeżeń przeglądarki również nie zostałby
    wystawiony. Lubujesz się w usprawiedliwnianiu ludzkiej naiwności
    i głupoty jak widzę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 174. Data: 2014-05-10 17:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Przeczytal i zapomnial.

    znowu robisz z ludzi debili...

  • 175. Data: 2014-05-10 18:15:06
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 17:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > znowu robisz z ludzi debili...

    Ile razy sprawdzasz ty? Pewnie za kazdym razem.
    Sa ludzie dla ktorych to abstrakcja. Niby wiedza, ze trzeba sprawdzac,
    ale nie sprawdza.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 176. Data: 2014-05-10 18:15:53
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 16:44, Wojciech Bancer wrote:
> [...]
    >
    > Jakby nie ignorował ostrzeżeń przeglądarki również nie zostałby
    > wystawiony. Lubujesz się w usprawiedliwnianiu ludzkiej naiwności

    To ty sie lubujesz w obwinianiu nie tych co trzeba.

  • 177. Data: 2014-05-10 18:16:58
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 15:45, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > widać dwa artykuły i dwa stany faktyczne. Nie wiem, jaki bedzie trzeci -
    > o stanie faktycznym nie wspominając, bo podejrzewam, ze był jeszcze inny

    Trzeci stan to moze byc, ze to wszystko zmyslili dziennikarze :D

  • 178. Data: 2014-05-10 19:08:44
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Ile razy sprawdzasz ty? Pewnie za kazdym razem.

    Każda przeglądarka wybucha błędem o nieprawidłowym certyfikacie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 179. Data: 2014-05-10 19:21:59
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > To ty sie lubujesz w obwinianiu nie tych co trzeba.

    Ależ oczywiście.
    A dzięki podejściu takiemu jak Twoje mamy sraczkę legislacyjną
    na poziomie i PL, i UE, która stara się kontrolować każdy aspekt
    życia w coraz drobniejszych detalach. Żeby chronić tego biednego
    debila przed zrobieniem sobie samemu krzywdy.
    Gratuluję.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 180. Data: 2014-05-10 20:04:51
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 19:08, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Każda przeglądarka wybucha błędem o nieprawidłowym certyfikacie.

    Ale certyfikat byl prawidlowy.
    Nic nie wybuchalo